افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

جلوگیری از مصادره اراضی ملی یکی از اولویت های دستگاه قضایی کردستان است

  • کد خبر : 303742
جلوگیری از مصادره اراضی ملی یکی از اولویت های دستگاه قضایی کردستان است

به گزارش خبرنگار بازار، محمد جباری در جمع خبرنگاران استان کردستان گفت: برخورد قاطع با هر نوع زمین خواری و اراضی ملی و طبیعی یکی از اولویت های دستگاه قضایی استان کردستان است. وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در این راستا طی سال گذشته و حال گفت: در سال 1401 در مجموع […]

به گزارش خبرنگار بازار، محمد جباری در جمع خبرنگاران استان کردستان گفت: برخورد قاطع با هر نوع زمین خواری و اراضی ملی و طبیعی یکی از اولویت های دستگاه قضایی استان کردستان است.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در این راستا طی سال گذشته و حال گفت: در سال 1401 در مجموع 4 هزار و 216 هکتار از اراضی کشاورزی استان تخریب شد که این رقم در سال گذشته به 8 هزار هکتار رسید.

و در سال گذشته به 1.21 هکتار رسید که به بیت المال بازگشت.

وی به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از تخریب و تصرف اموال دولتی در استان کردستان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 44 پرونده قضایی برای رفع تصرف اموال دولتی تشکیل شد که پس از شکست این اموال به بیت المالل بازگردانده شد. .

جباری گفت: در سال 1401 در مجموع 15 هکتار از رودخانه های استان رهاسازی شد که در سال گذشته به 476 هکتار افزایش یافت.

وی با اشاره به ظرفیت سد قشلاق و لزوم حفظ حریم و حریم این موهبت الهی گفت: اجازه نخواهیم داد عده ای سودجو از خلأ سوء استفاده کنند و زمین را تصرف کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این اداره گفت: تنها در یک ماه گذشته 10 فقره تخریب و سیر مراحل قانونی برای دلالان و متصرفان سد قشلاق تشکیل شده است.

جباری حمایت از کارشناسان، دانشجویان و فارغ التحصیلان جوان را از دیگر اولویت های دادستانی عنوان کرد و یادآور شد: از این حیث مجوز مهندسی 300 نفر از مهندسان و متخصصان عمران که مقیم خارج از کشور بودند اما مجوز آنها در استان فعال بود. . سیستم و در حال کار و کار با آن بودند، متوقف شد تا افراد دیگری جایگزین آنها شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.