افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

شروع لیگ برتر بیست و چهارم بدون ورزشگاه آزادی! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 303709
شروع لیگ برتر بیست و چهارم بدون ورزشگاه آزادی!  – پرسپولیس نیوز

ورزشگاه آزادی با شروع لیگ برتر فصل آینده در دست تعمیر خواهد بود. بیست و چهارمین دوره لیگ برتر بدون ورزشگاه آزادی آغاز می شود و پرسپولیس و استقلال در شروع لیگ برتر آینده نمی توانند از حریفان خود در ورزشگاه آزادی میزبانی کنند. استقلال و پرسپولیس در 3 تا 4 هفته ابتدایی لیگ برتر […]

ورزشگاه آزادی با شروع لیگ برتر فصل آینده در دست تعمیر خواهد بود.

بیست و چهارمین دوره لیگ برتر بدون ورزشگاه آزادی آغاز می شود و پرسپولیس و استقلال در شروع لیگ برتر آینده نمی توانند از حریفان خود در ورزشگاه آزادی میزبانی کنند.

استقلال و پرسپولیس در 3 تا 4 هفته ابتدایی لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران میزبان حریفان خود خواهند بود و این ورزشگاه به امکانات داوری ویدئویی مجهز می شود.

مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در مورد اینکه آیا امکان دارد ظرفیت ورزشگاه آزادی میزبانی فینال جام حذفی به بیش از 30 هزار نفر افزایش یابد، گفت: تغییری در ظرفیت ورزشگاه ایجاد نمی شود چرا که به شورای تامین و نیروی انتظامی که 30 هزار نفر خواهد بود، آخرین ظرفیت ماست. اگرچه شرایط ورزشگاه فراهم نبود، اما با دستور مقام ارشد وزارتخانه و حسین طلا (مدیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی)، همکاران ما با جدیت در تلاش هستند و کار را انجام می دهند تا بتوانیم شرایط برای جشن گرفتن یک بازی خوب و ایده آل فردا.

وی در خصوص اینکه آیا VAR برای بازی فردا در ورزشگاه آزادی نصب شده است، گفت: انشاالله فردا ظهر نصب می شود.

مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به جلسه امروز مبنی بر اینکه ممکن است این ورزشگاه نتواند میزبان هفته های ابتدایی لیگ برتر باشد، گفت: صبح امروز جلسه ای در مجموعه برگزار کردیم و همه تلاش می کنیم تا شروع مرحله اول لیگ است. نوسازی و نوسازی ورزشگاه را کامل کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

نصیبی تصریح کرد: اجازه نمی دهیم کار به جایی برسد که از ابتدا نتوانیم میزبان لیگ برتر باشیم. با این حال پروژه ساخت و ساز بسیار سنگین و بزرگ است و ما نمی خواهیم آب بندی را اینگونه پیش ببریم. تمام سیمان تراشیده شده و تمام سکوها پیچیده شده است. کارهای زیادی در حال انجام است. پیمانکار مربوطه نیز به صورت تمام وقت مشغول به کار است و تا شهریور ماه شرایط را ارائه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه احتمال شروع لیگ دسته اول از اواخر مرداد ماه وجود دارد، تصریح کرد: پیمانکار متعهد شده است که ورزشگاه را برای شروع لیگ آماده کند و امیدوارم شرمنده جامعه ورزش نباشیم.

مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به این سوال که برای تجهیز کامل ورزشگاه به چه میزان اعتبار نیاز دارند، گفت: وزیر ورزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای یک ورزشگاه 100 هزار نفری مصوب کرده است و امیدوارم با این مبلغ بتوانیم. خواهد توانست ورزشگاه را به بهترین شکل ممکن بازسازی کند.

با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی باید قبل از پایان تابستان میزبان مسابقات مهمی مانند لیگ الیت و مقدماتی جام جهانی باشد و قطعا هواداران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد و در صورت امکان از تمام ظرفیت ورزشگاه استفاده شود. استادیوم نصیبی در این بازی های مهم پاسخ داد: با توجه به جلسه امروز و قول پیمانکار انشاالله تا آن زمان شرایط به گونه ای خواهد بود که بتوانیم از تمامی سکوها استفاده کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)