افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

چه شلواری مانتو بپوشیم؟ / به این ترتیب در کلاس زیبایی نمره شما 20 می شود و شکست ناپذیر هستید.

  • کد خبر : 303485
چه شلواری مانتو بپوشیم؟  / به این ترتیب در کلاس زیبایی نمره شما 20 می شود و شکست ناپذیر هستید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- برای خیلی از ما پیش آمده که وقتی حالمان بد است نمی خواهیم از خانه بیرون برویم و وقتی بیرون می رویم همیشه دوست داریم زود به خانه برگردیم چون این مزاج می تواند تاثیر مستقیم داشته باشد. در مورد اعتماد به نفس هرکسی اگر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- برای خیلی از ما پیش آمده که وقتی حالمان بد است نمی خواهیم از خانه بیرون برویم و وقتی بیرون می رویم همیشه دوست داریم زود به خانه برگردیم چون این مزاج می تواند تاثیر مستقیم داشته باشد. در مورد اعتماد به نفس هرکسی اگر خوب باشد قطعا اعتماد به نفسش بالا می رود و اگر بد باشد اعتماد به نفسش کم می شود البته در این بین کسانی که اعتماد به نفس سقفی دارند باید فکر کنند که هر چه هست. آنها کت و شلوار می پوشند بدون اینکه در نظر بگیرند که چیزی در مورد مد می دانند، مثلاً یک نفر می تواند قد بلند باشد و استایل تک رنگ را انتخاب کند، به نظر آنها بسیار زیبا است، در حالی که در اصل اینطور نیست، زیرا این مدل از استایل نشان می دهد. قد آنها و البته تعادل بدن شما.

بنابراین داشتن یک استایل شیک در عصر حاضر حتی از ظاهر زیبا هم مهمتر است، زیرا اگر استایل شما به خوبی فکر شده باشد، ناخودآگاه جذابیت شما افزایش می یابد، بنابراین لازم است برای رسیدن به یک استایل خوب تمام تلاش خود را انجام دهید. در مورد اصول و قواعد مد و مد اطلاعات کسب کنید و از این اطلاعات در مکان های مناسب استفاده کنید، مثلاً برای پیکربندی آیتم های مختلف در استایل خود، باید بدانید که مثلاً شالی که انتخاب کرده اید با چه کفشی می آید، یا برای خیلی ها این سوال پیش می آید که چه نوع شلوار، مانتو و کت بپوشند، در این مطلب به آن پرداختیم و یک سری پیشنهادات به شما دادیم که شما را خوش تیپ تر نشان می دهد، پس با ما همراه باشید.

یک کت را با شلوار بوت برش ترکیب کنید

یکی از جذاب ترین استایل های رسمی که هر خانمی می تواند آن را انتخاب کند، ترکیب مانتو و شلوار بوت است که می توانید در مجالس رسمی و غیررسمی بپوشید. شلوارهای بوت کات در واقع همان شلوارهای گشاد به روز شده هستند که در بالای شلوار قرار می گیرند و با پایین رفتن از پاها گشادتر می شوند.

این مدل شلوار با پارچه های مختلف دوخته می شود که بهترین آنها برای ترکیب با مانتو نمونه های جین و مازراتی است که زیبایی خاص و منحصر به فردی به استایل شما می بخشد. یکی از مزیت های این مدل شلوار این است که می توانید یک کت کاغذی زیبا زیر مانتو بپوشید و اگر در مهمانی شرکت می کنید کت را در بیاورید و با مانتو و شلوار کاغذی خود به زیبایی بدرخشید. توجه داشته باشید که با این مدل شلوار می توانید هم پاشنه بپوشید و هم نخی در حالی که با مدل مازراتی بهتر است فقط کفش پاشنه دار بپوشید.

با چه مدل شلواری مانتو بپوشیم؟

یک کت را با شلوار صاف ترکیب کنید

اگر شک دارید که چه شلواری را با کت بپوشید، یک گزینه کلاسیک پیش روی شماست و آن شلوار راسته است که به دلیل ساده بودن و فرم رسمی بودن، در بین خانم ها بسیار محبوب است. به هیچ وجه از مد نمی افتند و خوبی آن این است که می توان آنها را با انواع مدل مانتو ترکیب کرد.

این مدل شلوار در اصل از نظر گشاد در همه قسمت ها یکسان است، یک جا تنگ و در جای دیگر گشاد نیست و معمولا جیب و کمربند دارد که استایل شما را جذاب تر می کند. یکی دیگر از خوبی های این مدل شلوار این است که می توانید آن را هم برای استایل های رسمی و هم برای استایل های غیر رسمی با کت خود استفاده کنید.

با چه مدل شلواری مانتو بپوشیم؟

مانتو را با شلوار به سبک مامان ترکیب کنید.

یکی از ترکیب های جذاب و اسپرت دیگری که می توانید با مانتو داشته باشید، پوشیدن این لباس با شلوار مامان است که امروزه طرفداران زیادی دارد و در کمد هر خانمی می توانید حداقل یکی از این شلوارها را پیدا کنید. البته در مورد این مدل شلوار باید بگوییم که ممکن است قد شما را کمی کوتاهتر نشان دهد اما استایل شیکی به شما می دهد. در مورد هماهنگی رنگ این دو لباس هم باید دقت کنید که اگر رنگ مانتو روشن است، در کنار آن شلوار رنگ روشن انتخاب کنید.

مانتو را با چه نوع شلواری بپوشیم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.