افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

انتخاب شلوار جین متناسب با اندام شما / چند نکته ساده اما کلیدی که شما را جذاب تر نشان می دهد

  • کد خبر : 303381
انتخاب شلوار جین متناسب با اندام شما / چند نکته ساده اما کلیدی که شما را جذاب تر نشان می دهد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- سالهاست که شلوار جین یکی از لباس های بسیار پرطرفدار در سرتاسر جهان است که امروزه در سبک های مختلف موجود است و هرکس به سلیقه خود انتخاب می کند که کدام شلوار جین را بپوشد. اگر می خواهید روی استایل خود بسیار حساس باشید، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- سالهاست که شلوار جین یکی از لباس های بسیار پرطرفدار در سرتاسر جهان است که امروزه در سبک های مختلف موجود است و هرکس به سلیقه خود انتخاب می کند که کدام شلوار جین را بپوشد. اگر می خواهید روی استایل خود بسیار حساس باشید، باید بدانید که چندین مدل شلوار جین برای هر فرم بدنی وجود دارد که می تواند شما را جذاب و خوش تیپ تر نشان دهد.

بنابراین، اگر جذابیت و نحوه صحیح لباس پوشیدن برای شما مهم است، این مقاله را دنبال کنید تا بدانید چه مدل شلوار جین مناسب هر فرم بدن است و می تواند ایرادات اندام هر فردی را بپوشاند.

شکل بدن منحنی

اگر بالاتنه و پایین تنه پهنتر و کمر باریک دارید، فرم بدنی منحنی دارید. مدل دادن به این تیپ اندام نسبت به سایر فرم ها راحت تر است و می توان گفت که اکثر مدل های شلوار جین برای فرم بدن منحنی مناسب هستند.

شلوار جین اسکینی و جین راسته بهترین گزینه برای این فرم بدن است.

جین-کاغذ-آبی-زن-کد-335-1

shalvar-jin6

فرم بدن توت فرنگی

در فرم بدن توت فرنگی شانه ها و سینه ها نسبتا پهن و بزرگ و کمر و باسن لاغرتر است و افراد با این فرم بدن باید به پایین تنه توجه کنند. می توان گفت اکثر مدل های شلوار جین متناسب با اندام توت فرنگی است و این گروه در انتخاب سبک شلوار جین خود آزادند.

shalvar-jin7

فرم بدن موز

آنهایی که شانه، سینه، کمر و باسنشان تقریباً یک اندازه و لاغر است و پاهای بلند و باریکی دارند، به شکل بدن موزی قرار می گیرند. شلوار جین صاف، گشاد، ساق و بوت کات برای این فرم اندام مناسب است و پاهای باریک این افراد را می پوشاند.

shalvar-jin2

فرم بدن سیب

افراد سیبی شکل بالاتنه چاق و ران و باسن نسبتاً کوچکی دارند. این افراد باید توجه را از قسمت بالایی بدن به قسمت تحتانی جلب کنند تا عیوب بدنشان کمتر نمایان شود.

شلوار جین بوت‌کات، شلوار جین راسته و جین گشاد بهترین گزینه‌ها برای اندام سیبی شکل هستند تا توجه را به پایین تنه جلب کنند و پاها را بلندتر از آنچه هستند نشان دهند.

shalvar-jin1

فرم بدن گلابی

افرادی که پایین تنه چاق و بالاتنه لاغرتر دارند در گروه بدن گلابی شکل قرار می گیرند. در این افراد باسن و ران‌ها چاق و شکم و سینه‌ها نسبتاً نازک‌تر و ظریف‌تر هستند، بنابراین باید شلوار جین‌هایی را انتخاب کنند که سایز پایین‌تنه را کمتر نمایان کند.

شلوار بوت کات بهترین انتخاب برای افراد گلابی شکل است، زیرا تمرکز روی ساق پا است. شلوارهای گشاد بلند و شلوارهای گشاد و راسته می توانند گزینه های بعدی این تیپ اندام باشند.

shalvar-jin10

اگر به زیبایی و جذابیت خود اهمیت می دهید، صفحه مد سایت ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.