افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

استایل خانم با چاپ های اصلی / با پیراهن های گلدار تنوعی متفاوت و منحصر به فرد می دهند

  • کد خبر : 303226
استایل خانم با چاپ های اصلی / با پیراهن های گلدار تنوعی متفاوت و منحصر به فرد می دهند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای سنت ایرانی با گل و نقوش گل دلسوزی دیرینه دارد. تا زمانی که این نام برگرفته از سنت ایرانی در سبک است، بدون شک تمام یا بخشی از ظاهر آن گلدار است و این به معنای سبک اصیل ایرانی است. شاید تا پیش از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای سنت ایرانی با گل و نقوش گل دلسوزی دیرینه دارد. تا زمانی که این نام برگرفته از سنت ایرانی در سبک است، بدون شک تمام یا بخشی از ظاهر آن گلدار است و این به معنای سبک اصیل ایرانی است. شاید تا پیش از این لباس های گلدار را فقط روی مادربزرگ هایمان می دیدیم، اما امروزه استایل های گلدار، چه به صورت مانتو، بلوز یا حتی شلوار، زیبایی خاصی به دختران جوان بخشیده است. پیراهن های گلدار بلند جای خود را دارند و ایده های منحصر به فردی برای تابستان و لباس های با صندل هستند. مدل لباس های گلدار زنانه نه تنها یادآور باغ های سرسبز ایرانی است، بلکه نمادی از اصالت، ظرافت و روحیه سرزنده بانوی ایرانی است. در واقع این سبک پوشش با طرح ها و رنگ های متنوع، دارای پارچه های لطیفی نیز بوده و همواره در طول تاریخ جایگاه ویژه ای در پوشش زنان ایرانی داشته است.

از سوی دیگر، این سبک لباس نیز به خود اجازه می دهد توسط امواج مد حمل شود تا زمانی که ظاهری مدرن پیدا کند. طراحان خوش ذوق ایرانی با تلفیق هنر سنتی و دنیای مدرن مدل های جذابی از لباس های گلدار خلق کرده اند. این لباس ها می توانند برای انواع فضاها مناسب باشند و ظاهری منحصر به فرد برای شما ایجاد کنند. با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف آن ها آشنا شوید.

ویژگی های لباس گلدار طرح جدید زنانه.

این سبک لباس به دلیل جنس ظریف و طراحی رنگارنگ و زیبا می تواند ظاهری شاداب و جذاب به خانم ها بدهد. آنها می توانند شما را در هر مهمانی شیک و شیک بسازند، از یک مهمانی رسمی گرفته تا یک موقعیت دوستانه. از طرفی تنوع زیادی در این مدل ها وجود دارد و به شما امکان انتخاب برای هر سلیقه و تیپ بدنی را می دهند. این مدل پیراهن به دلیل جنس خنکی که دارد برای هوای گرم تابستان مناسب است. و در نهایت پیراهن های گلدار بسته به طرح و رنگی که دارند به راحتی با هر رنگ و مدل کیف و کفش و روسری ترکیب می شوند.

تیشرت گلدار

تیشرت گلدار

پیراهن لباس گل

این سبک لباس معمولا از پارچه های مجلل تری مانند ابریشم، ساتن و گیپور تهیه می شود. از طرفی می توان آنها را با دامن های بلند و چین دار، تاپ های کار شده و تزیینات زیبا و ظریف که جلوه ای باشکوه و سلطنتی می بخشد، پوشید. مدل لباس های گلدار برای مراسم هایی مانند عروسی، جشن های خاص و البته مهمانی های رسمی گزینه ایده آلی هستند.

تیشرت گلدار

گلچینی زیبا از پیراهن های گلدار سنتی.

اما لباس های سنتی ایرانی که دارای طرح های گلدار، پیسلی، اسلیمی و بته جکه هستند، جلوه های بدیع و چشم نوازی دارند، ظاهری منحصر به فرد را نیز برای شما رقم خواهند زد. این مدل‌ها معمولاً از پارچه‌های ترمه، حریر و ابریشم دوخته می‌شوند و برای خانم‌های علاقه‌مند به فرهنگ و هنر ایرانی ایده‌آل هستند.

تیشرت گلدار

مدل لباس راحتی گلدار.

از طرفی لباس راحت در این گرما طرفداران زیادی دارد. لباس های گلدار به سبک راحت خود به دلیل پارچه های نرمی که دارند می توانند بسیار شاداب باشند. پارچه هایی مانند پنبه و کتان انتخاب های عالی برای گردش های دخترانه، تفریحات بهاری و تابستانی و لباس های خانگی هستند. این سبک لباس معمولا دارای برش های ساده و راحت است که با طرح های گلدار ریز و درشت تولید می شود. با پوشیدن این لباس ها استایلی شیک و در عین حال راحت و آزاد خواهید داشت.

تیشرت گلدار

مدل مانتو گلدار برای هر فضا.

پارچه های گلدار نیز می توانند شنل باشند. بسته به نوع پارچه و طرح گل، مانتوهای گلدار هم برای مجالس رسمی و هم برای استفاده روزمره می توانند زیبا به نظر برسند که در مدل های حریر و حریر برای مهمانی ها و مجالس زیبا به نظر می رسند. از طرفی مدل های نخی و کتان این سبک برای استفاده روزمره استفاده می شود و ظاهری جذاب به شما می بخشد.

تیشرت گلدار

اکسسوری مناسب برای پیراهن گلدار چیست؟

اکسسوری ها در هر سبکی اهمیت زیادی دارند، در این سبک می توانید از گردنبند، دستبند، گوشواره و کیف با رنگ های متضاد یا رنگ های مکمل گل ها استفاده کنید.

تیشرت گلدار



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.