افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

Phoenix NEV با افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی بندرعباس نزدیکتر از همیشه است

  • کد خبر : 303189
Phoenix NEV با افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی بندرعباس نزدیکتر از همیشه است

به گزارش بازار، اولین نمایشگاه Phoenix NEV ویژه عرضه خودروهای انرژی نو در بندرعباس افتتاح شد که نشان دهنده برنامه جدی برند Phoenix NEV برای ادامه این مسیر سبز و ارائه خدمات مستمر به مصرف کنندگان است. برند Phoenix NEV با هدف تولید و عرضه خودروهای نوآورانه و تمیز از سال گذشته با عرضه تیگو […]

به گزارش بازار، اولین نمایشگاه Phoenix NEV ویژه عرضه خودروهای انرژی نو در بندرعباس افتتاح شد که نشان دهنده برنامه جدی برند Phoenix NEV برای ادامه این مسیر سبز و ارائه خدمات مستمر به مصرف کنندگان است.

برند Phoenix NEV با هدف تولید و عرضه خودروهای نوآورانه و تمیز از سال گذشته با عرضه تیگو 8 پرو هیبریدی پلاگین به عنوان اولین مجموعه پلاگین هیبریدی در بازار ایران فعالیت خود را آغاز کرد تا بتواند ارائه خدمات بهینه و بهبود ارتباط با مشتریان اولین نمایشگاه اختصاصی افتتاح شده در بندرعباس.

مراسم افتتاحیه اولین نمایندگی انحصاری فینیکس نیو انرژی با حضور مدیران ارشد این برند، مسئولان و خبرنگاران در شهر بندرعباس و حاشیه خلیج فارس با جدیت و جامعیت برند Phoenix NEV برای عرضه به نمایش گذاشته شد. . خودروهای پلاگین هیبریدی و الکتریکی و توسعه این برند نوآورانه. در همه جای ایران تحول بزرگی در صنعت حمل و نقل کشورمان رخ می دهد.

این نمایشگاه اختصاصی صرفا با محوریت خودروهای پلاگین هیبریدی و برقی راه اندازی شد و نشان از حمایت جدی برند Phoenix NEV برای خدمت رسانی به مشتریان و کاربران و ادامه این مسیر دارد.

در حالی که خودروی پلاگین هیبریدی تیگو 8 پرو در این نمایشگاه ارائه شد، خودروی پلاگین هیبریدی تیگو 7 پرو به عنوان دومین محصول ناب با حضور مدیریت ارشد این برند به نمایش گذاشته شد که پاسخگوی اعتماد مشتریان و مشتریان است. تمایل به این برند برای پیشرو بودن در زمینه خودروهای پیشرفته و هوشمند.

برند Phoenix NEV در کنار تولید و عرضه خودروهای پاک، برنامه ای جامع برای گسترش و تقویت شبکه نمایندگی های تجاری و خدمات پس از فروش دارد که در ماه های آینده شاهد افتتاح نمایندگی های متعدد این برند خواهیم بود. . این برنامه جامع ضمن ایجاد اعتماد در بین ذینفعان، راحتی و آرامش خاطر مصرف کنندگان را در دسترسی به خدمات مطلوب و باکیفیت فراهم می کند.

Tigo 7 Pro پلاگین هیبریدی، یک انتخاب هوشمندانه

تیگو 7 پرو پلاگین هیبریدی با دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی در ترکیب با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر قادر به تولید 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور است که نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش آلایندگی می شود. این خودرو اوج قدرت و سرعت را در کنار ایمنی در سفرهای شهری و سفرهای ماجراجویی به خود اختصاص می دهد.

این خودروی پلاگین هیبریدی می تواند 80 کیلومتر را در حالت تمام برقی و در حالت ترکیبی (برقی- بنزینی) 1000 کیلومتر را بدون توقف طی کند. مصرف سوخت تیگو 7 پرو پلاگین هیبریدی در حالت ترکیبی 1.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

سیستم شارژ خودکار و جلوگیری از اتلاف انرژی.

نکته جالب توجه سیستم خود شارژ هیبریدی پلاگین Tigo 7 Pro هنگام ترمزگیری یا رانندگی با سرعت کم در ترافیک شهری و همچنین هنگام ترمز آهسته یا بسیار سریع، باتری لیتیومی خودرو از طریق موتور الکتریکی شارژ می شود. . این بدان معناست که سوخت خودرو با توقف در پشت چراغ قرمز دیگر هدر نمی رود و از طرفی انرژی جنبشی ناشی از ترمز به سوخت پاک و الکتریکی تبدیل می شود و انرژی به طور تمیز در چرخه سوخت به گردش در می آید.

7 سال گارانتی فونیکس

یکی از مهم ترین ویژگی های فونیکس گارانتی 7 ساله یا 200000 کیلومتری باتری لیتیومی و خودرو است که خیال مشتریان را از بابت کیفیت بالای این خودرو نشان می دهد. ماشین بر خلاف تصور عمومی

Phoenix NEV نه تنها به دنبال تحقق بخشیدن به زندگی سالم و هوای پاک است، بلکه با افتتاح ایستگاه های منحصر به فرد، ارائه خدمات به مشتریان اولویت اول آن در این مسیر پر از شگفتی ها با وسایل نقلیه جدید انرژی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.