افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

فعالیت 30 رشته ورزشی مختلف در ورزش کار – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 303033
فعالیت 30 رشته ورزشی مختلف در ورزش کار – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر امید جواندل وی بعدازظهر سه شنبه در نشست عمومی و سالانه هیئت کارگری ورزش استان کردستان در سنندج اظهار داشت: مشکل بودجه ای این فدراسیون در سطح ملی و استانی نیازمند همکاری و همدلی همه مدیران است. وی با تاکید بر اینکه بحث بودجه دغدغه اصلی ورزشکاران کشور است، افزود: به […]

به گزارش خبرنگار مهر امید جواندل وی بعدازظهر سه شنبه در نشست عمومی و سالانه هیئت کارگری ورزش استان کردستان در سنندج اظهار داشت: مشکل بودجه ای این فدراسیون در سطح ملی و استانی نیازمند همکاری و همدلی همه مدیران است.

وی با تاکید بر اینکه بحث بودجه دغدغه اصلی ورزشکاران کشور است، افزود: به طور جدی در فدراسیون و وزارتخانه به این موضوع رسیدگی می کنیم تا ردیف بودجه ای ویژه برای فدراسیون پیدا شود.

جواندل وی با بیان اینکه ورزش کارگری در سطح کشور نیازمند نگاه تحول آفرین است، ادامه داد: این نگاه باید گره گشایی و رفع مشکلات این جامعه را هدف قرار دهد.

نایب رئیس فدراسیون کارگری ورزش، خاطرنشان کرد: استان کردستان در سال 1402 رتبه بیستم هیئت های ورزشی را کسب کرد. گرگری قرار گرفت، گفت: سال آینده باید شاهد جهش چشمگیر در این جایگاه باشیم و کردستان را در رتبه های تک رقمی ببینیم.

جواندل وی بر لزوم توجه بیشتر به هیات استان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در استان کردستان شاهد یک انسجام، وحدت و خرد جمعی در بین مسئولان استانی هستیم که می تواند کمک شایانی به جامعه ورزش کار باشد.

وی اذعان داشت: میز کار با توجه به گستردگی در استان نیازمند حمایت اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

نایب رئیس فدراسیون ورزشهای کارگری، درآمدزایی از بخشهای مختلف را از ضروریات این بخشنامه استانی دانست و خاطرنشان کرد: علیرغم اقدامات خوبی که تاکنون در استان انجام شده است، این استان در اعزام تیم شرکت نکرده است. و فقط موفق به شرکت در محموله های فردی شد.

جواندل وی با بیان اینکه هیئت کارورزان ورزش 30 رشته ورزشی را تحت پوشش دارد، تاکید کرد: در این حوزه باید درآمدزایی خوبی صورت گیرد و اولین حوزه برای این امر آموزش است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هیچ دوره آموزشی در استان برگزار نشد، گفت: اداره کل ورزش استان باید از محل دوره های آموزشی و مسابقات منبع درآمدی ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.