افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

حمله به نمازگزاران در محله جوادیه تهران/ دفاع شجاعانه از امام جماعت

  • کد خبر : 303025
حمله به نمازگزاران در محله جوادیه تهران/ دفاع شجاعانه از امام جماعت

به گزارش رکنا، ساعت 3 بامداد یکشنبه اهالی کوچه تقوی در محله جوادیه سر و صدا کردند. کشتار ماشین مرد جوانی ترسیده به خیابان آمد. همسایه ها متوجه شدند مرد جوان که تبعه خارجی است با حالتی غیرعادی در حال تهدید اهالی محل است و بلافاصله با پلیس تماس گرفتند. یکی از اهالی محله گفت: […]

به گزارش رکنا، ساعت 3 بامداد یکشنبه اهالی کوچه تقوی در محله جوادیه سر و صدا کردند. کشتار ماشین مرد جوانی ترسیده به خیابان آمد. همسایه ها متوجه شدند مرد جوان که تبعه خارجی است با حالتی غیرعادی در حال تهدید اهالی محل است و بلافاصله با پلیس تماس گرفتند.

یکی از اهالی محله گفت: مرد افغانی که مواد مخدر مصرف کرد و تحت تاثیر شیشه قرار گرفت. ضارب با گرفتن چاقو به 2 خانه حمله کرد و پس از تخریب در و پنجره، دو همسایه خانه ها را با چاقو مجروح کرد که یکی از آنها دچار پارگی ریه شد، دو بار به اتاق عمل رفت و در بخش مراقبت های ویژه بستری است. واحد. .

افغانی ساعت 4 صبح به ابتدای کوچه فردانش و مسجد رفت. ابتدا نمازگزاری را جلوی در مسجد با چاقو مجروح کرد و وارد صحن شد و به سمت خادم مسجد حرکت کرد. در این لحظه امام جماعت مسجد که مرد چاقویی را در دست مشاهده کرد و مشکوک به حمله به نمازگزاران شد، با زنجیر موتورسیکلت خود سعی کرد مرد جوان را متوقف کند تا به نمازگزاران آسیبی نرسد. مرد افغان وقتی امام جماعت را دید که جلوی راهش را گرفته است به او حمله کرد و با چاقو حجت الاسلام یک معلم را از ناحیه دست، دست و پا مجروح کرد.

به گفته این شاهد، چهار مامور پلیس با حضور در مقابل مسجد از مهاجم خواستند خود را تسلیم کند. او با چاقو به مامور پلیس حمله کرد و او را از ناحیه گردن مجروح کرد. پلیس وقتی دید او قصد تسلیم ندارد دو گلوله به پای مهاجم شلیک کردند و او را به زمین چسباندند و دستگیر کردند. بلافاصله پس از گزارش موضوع به اورژانس، چندین آمبولانس در محل حاضر شدند و. امام جماعت مسجد، نمازگزار، سرباز مجروح و مردی که چاقو در دست داشت به بیمارستان منتقل شدند. خوشبختانه حال مصدومان مقابل مسجد مساعد بوده و پس از اقدامات درمانی اولیه ترخیص شدند. پدر یکی از مجروحان این حمله گفت: پسرم حامد قرار بود ساعت 3 بامداد سر کار برود.

او با توجه به کشته شدن مرد افغان عکس گرفت و از او خواستیم فعلا بیرون نیاید اما او گفت مشکلی نیست و می رود. سه دقیقه بعد پسرم غرق در خون به خانه آمد. همسرم با دیدن این وضعیت برای اعتراض به خیابان رفت که مهاجم به خانه ما آمد. همسرم در را بست اما او شیشه پاسیو را شکست و به آپارتمان برگشت و در را با قمه خراب کرد. اگر در بسته نمی شد افغان ما سه نفر را می کشت. وی در خصوص وضعیت فرزندش گفت: پسرم دچار پارگی دیافراگم شده و در بیمارستان بستری است. منتظر پزشکان متخصص هستیم تا او را تحت عمل جراحی قرار دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ نیز در این باره گفت: فردی از کشورهای خارجی بامداد روز یکشنبه بر اثر مصرف مواد روانگردان دچار توهم شد و شیشه های منازل برخی از افراد را با سنگ شکست. زمانی که با اعتراض ساکنان محله مواجه شد، با چاقو به چند نفر حمله کرد و دو نفر را با چاقو زد. تلاش برای دستگیری مجرم با مقاومت وی ​​در برابر پلیس بی نتیجه ماند و این مرد قصد حمله به ماموران را داشت که پلیس با شلیک گلوله به پای مجرم، وی را برای بازداشت دستگیر کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.