افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

برتری پرتغال مقابل چک/ هم تیمی سابق طارمی ناجی پرتغال شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 302971
برتری پرتغال مقابل چک/ هم تیمی سابق طارمی ناجی پرتغال شد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال پرتغال و چک از ساعت 22:30 بعدازظهر سه شنبه آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت های اروپا را برگزار کردند.ردبول شنآلمان مقابل هم قرار گرفت و پرتغال در پایان 2-1 پیروز شد. در نیمه اول این دیدار این تیم پرتغال بود که کاملاً بر مسابقه مسلط شد […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال پرتغال و چک از ساعت 22:30 بعدازظهر سه شنبه آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت های اروپا را برگزار کردند.ردبول شنآلمان مقابل هم قرار گرفت و پرتغال در پایان 2-1 پیروز شد.

در نیمه اول این دیدار این تیم پرتغال بود که کاملاً بر مسابقه مسلط شد اما ستاره های این تیم نمی دانستند چگونه از موقعیت های ایجاد شده استفاده کنند تا یاران کریستیانو رونالدو بدون گلزنی راهی رختکن شوند. .

در نیمه دوم این پرتغالی ها بودند که بر بازی مسلط بودند اما برخلاف جریان بازی و در دقیقه 62 لوکاس پرو. چوباو توانست با یک ضربه دیدنی گل را به ثمر برساند.

این گل که شوک بزرگی برای پرتغال بود باعث شد این تیم حملات خود را تشدید کند و در دقیقه 69 ضربه سر بازیکن این تیم به گل تبدیل شد. ممنوعیت چکو رد کرد که در برگشت، توپ به سمت “راناک» برخورد کرد و وارد دروازه شد تا پرتغال با گل به خودی مدافع چک مساوی شود.

در دقیقه 87 بازیکن تیم ملی پرتغال یک پاس بلند به سمت دروازه زد که کریستیانو رونالدو با ضربه سر به تیرک دروازه و در پاسخ “دیگو” Jotاو توپ را درون دروازه قرار داد اما پس از بررسی در اتاق داور فیلم، به دلیل آفساید بودن رونالدو، گل باطل شد.

در دقیقه 2+90پسر میوه آگاهبازیکن پورتو که در دقیقه 90 وارد زمین شده بود می دانست چگونه از اشتباه مدافع چک استفاده کند و در اولین تورنمنت بزرگ خود با پرتغال گلزنی کند.

این دیدار با برتری دو بر یک پرتغال به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.