افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

این باربی بازیگر زن اسکار/ بیوگرافی و عکس های جذاب سارا حاتمی!

  • کد خبر : 302926
این باربی بازیگر زن اسکار/ بیوگرافی و عکس های جذاب سارا حاتمی!

سارا حاتمی (زاده ۱۳ خرداد ۱۳۸۴) بازیگر اهل ایران است. او کار خود را با بازی در سریال «ذوب کاری» (1400) آغاز کرد و سال بعد برای فیلم ژاکت چرمی برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. در ادامه این مطلب، بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب سینمایی و سریال، بیوگرافی سارا حاتمی […]

سارا حاتمی (زاده ۱۳ خرداد ۱۳۸۴) بازیگر اهل ایران است. او کار خود را با بازی در سریال «ذوب کاری» (1400) آغاز کرد و سال بعد برای فیلم ژاکت چرمی برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. در ادامه این مطلب، بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب سینمایی و سریال، بیوگرافی سارا حاتمی و جدیدترین عکس های او را دنبال می کنیم.

بیوگرافی سارا حاتمی

حاتمی متولد 1383 است.او یک برادر بزرگتر دارد. رشته تحصیلی حاتمی در دبیرستان ریاضی و فیزیک بود. او با حمایت مادرش وارد حرفه بازیگری شد و این حرفه را از 12 سالگی آغاز کرد. به گفته او، ناتالی پورتمن، هنرپیشه آمریکایی «همیشه الگوهای بسیاری در ذهن داشت».

حاتمی بازیگری را در کلاس های اشکان خطیبی آموخت و او را به کیومرث مرادی معرفی کرد. مرادی در اولین تجربه بازیگری خود برای ایفای نقش در این سریال نقش بازیگری را بر عهده داشت. او در این سریال نقش دختری «ساده» و «گیج‌انگیز» به نام مائده را بازی می‌کرد که عاشق یکی از نزدیکانش می‌شود.

حاتمی پیش از این سریال دو سال تئاتر کار کرده بود و یکی از بازیگران نمایش «ماجرای لوطیان، مرد رند» بود که از آبان تا آذر 1396 اجرا می‌شد و با جواد عزتی بازیگر نقش اول این سریال همکاری داشت. مراحل تولید ژوب کاری و آموزش تدوین قبل از شروع فیلمبرداری. او گفت که به این نقش مهمانی نرسیده و از بازی در این سریال چیزهای زیادی یاد گرفته است.

حاتمی یکی از 140 نفری بود که برای حضور با کت چرم تست دادند. او در این فیلم نقش نوجوانی به نام ثریا را بازی می کند که درگیر اعتیاد است. این نقش با نقشی که در جگ کاری بازی کرد بسیار متفاوت بود. حاتمی برای این نقش از کمپ‌های ترک اعتیاد بازدید کرد و با افراد درگیر در اعتیاد تعامل داشت.

سارا حاتمی

حسین میرزامحمدی کارگردان فیلم خونبازی (1387) را به او توصیه کرد. این فیلم در بهمن ماه 1401 در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. حاتمی برای این نقش به موفقیت های غیرمنتظره ای دست یافت. منتقد خبرگزاری فارس، ایفای نقش «درخشان و تاثیرگذار» حاتمی را تنها نکته مثبت فیلم خواند و نورنیوز نیز او را بهترین بازیگر فیلم دانست.

برگزیده های سارا حاتمی

سارا حاتمی علاقه زیادی به اسب سواری دارد. علاقه این شخصیت به اسب سواری به بازی او در سریال ژوگ کاری برمی گردد. در واقع در حین ساخت سریال، این شخصیت مجبور شد اسب سواری کند. عدم تجربه سارا حاتمی در اسب سواری باعث ترس و وحشت شد. اما پس از شرکت سارا حاتمی در کلاس های متعدد سوارکاری با مرتضی امینی تبار، علاقه زیاد او به اسب تسهیل شده است.

سارا حاتمی به معجزه برنامه ریزی در موضوعات مختلف اعتقاد دارد. با برنامه ریزی تمام جنبه های زندگی را به سمت پیشرفت هدایت کنید. این فرد برای ایجاد هماهنگی بین چیزها اهمیت زیادی قائل است و همیشه معتقد است که با برنامه ریزی می توانید فشارهای زندگی را کاهش دهید.

این سخنان توهین به شعور انسان است.

سارا حاتمی

گفتگو با سارا حاتمی

نقش پررنگ سارا حاتمی در عرصه صدا و سیما به ایفای نقش در سریال قاب کاری اختصاص دارد. به بهانه ورود جدید سارا حاتمی به عرصه بازیگری و نقش پررنگ او در فیلم ژوگ کاری، مصاحبه هایی با این بازیگر نوظهور انجام شده است.

در زیر بخشی از صحبت های سارا حاتمی را شرح می دهیم.

گروه سازنده سریال ظور کاری انرژی بسیار خوبی داشتند. این صمیمیت و انرژی مثبت باعث شد که در طول فیلمبرداری اصلا حس غریبی نداشته باشم. در بین اعضای مختلف گروه جواد عزتی در نقش “مالک” بیشترین انرژی مثبت را به سایر بازیگران منتقل کرد. آقای عزتی در همه امور و جوانب من را راهنمایی کردند.

آقای جواد عزتی با تصویربرداری سریال “ذهب کاری” به من گفت.

هنر شما در فیلم ژوگ کاری در تاریخ ثبت خواهد شد. حتی چند سال بعد اگر کسی نام شما را جستجو کند به عنوان بازیگر این سریال شناخته می شوید.

نام هنری شما با کیفیت کاری که انجام می دهید مرتبط است و به عنوان رزومه کاری در تاریخ هنر بازیگری ثبت خواهد شد.

من قطعا در حرفه بازیگری در سطحی نیستم که در مورد بازیگری دیگران نظر بدهم. با این حال من شخصیت مائده در سریال ذوب کاری را خیلی دوست دارم. بازی در این سریال باعث شد در زمینه های مختلف تجربه کسب کنم که 100 درصد مثبت بود.

سارا حاتمی

من و آقای سعید چنگیزیان تمرینات مشترک انجام دادیم. در واقع برای اینکه نقش پدر و دختر واقعی شود باید بیشتر با هم تمرین می کردیم تا در طول بازی نقش ملموس تری را ایفا کنیم.

من بازیگری را دوست دارم زیرا می توانم با بازی در نقش های مختلف فیلم، چیزهایی را تجربه کنم که از آنها بی خبرم. تجربه های متفاوتی که حاوی لحظات زیبا یا حتی لحظات تلخ است.

در واقع بازیگری این زمینه را به من داده است تا در قالب نقش های متفاوت، شیوه های مختلف زندگی را تجربه کنم.

یک سری زخم

زغکاری یک سریال درام خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان بر اساس رمان بیست زغکاری نوشته محمود حسینی زاد برای سرویس پخش فیلمو است.

بازیگران این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه طوسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، مرتضی امینی تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند. فیلمبرداری این سریال از مارس 2019 آغاز شد و تا ساعت 14:00 ژوئیه ادامه داشت. فصل اول در 14 ژوئن 1400 پخش شد و در 19 سپتامبر به پایان رسید و شامل 15 قسمت است. پخش فصل دوم با نام Retorno در 17 سپتامبر 1402 آغاز شد.

جگکاری بیشتر نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این سریال با میانگین 20 میلیون دقیقه تماشا پربیننده ترین شبکه تلویزیونی داخلی است و در بیست و یکمین دوره جشنواره حافظ نامزد هفت و چهار جایزه از جمله جایزه بهترین تلویزیون شد. سریال و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای آزادی ور. محسن چاوشی خواننده تیتراژ پایانی فصل دوم این سریال است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.