افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

کمپین سپاهان برای شکار بمب های استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر : 30276
کمپین سپاهان برای شکار بمب های استقلال و پرسپولیس

آفتاب نیوز: در هفته های اخیر یکی از بازیکنانی که صحبت از حضورش در فوتبال ایران شده، سعید عزت اللهی بود. هافبک میانی تیم ملی که شش ماه از قراردادش با وایل دانمارک باقی مانده است و به همین دلیل باید رضایت نامه خود را برای انتقال به باشگاهی جدید دریافت کند. پرسپولیس ابتدا با […]

آفتاب نیوز:

در هفته های اخیر یکی از بازیکنانی که صحبت از حضورش در فوتبال ایران شده، سعید عزت اللهی بود. هافبک میانی تیم ملی که شش ماه از قراردادش با وایل دانمارک باقی مانده است و به همین دلیل باید رضایت نامه خود را برای انتقال به باشگاهی جدید دریافت کند. پرسپولیس ابتدا با عزت اللهی وارد مذاکره شد. بازیکنانی در پرسپولیس هستند که با عزت اللهی ارتباط نزدیکی دارند و همین باعث شد خیلی ها بگویند کار سعید برای پوشیدن پیراهن قرمز تمام شده است.

از سوی دیگر حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا یکی دیگر از دلایل توافق احتمالی عزت اللهی با این تیم بود. برای سعید رفتن به تیمی که بیشتر دیده می شد مهم بود و لیگ قهرمانان آسیا می تواند بهترین بهانه برای قرمزپوشی عزت اللهی باشد. اما مذاکرات طرفین با سفر مدیران وایلی به تعویق افتاد و همین امر پای سایر تیم ها را برای انتقال سعید باز کرد.

استقلال دومین تیمی بود که برای جذب عزت اللهی تلاش کرد. بر اساس رابطه جواد نکونام با سعید، برای انتقال او شروع به کار کردند و پیشنهاداتی دادند. زمانی که نکونام در فولاد بود، برای جذب سعید به باشگاه وائله نامه نوشت اما در نهایت موفق به جذب ستاره خط میانی این تیم نشد. جالب اینجاست که سعید مستقیما با تیم های طلبکارش صحبت کرده و شرایط مورد نظر را به آنها گفته است. البته عزت اللهی در تمامی این تماس ها حضور خود در ایران را منوط به رضایت وائله می دانست.

سپاهان سومین تیمی بود که وارد شکار عزت اللهی شد. مدیریت این باشگاه با عزت اللهی مذاکراتی انجام داد تا او را راضی به حضور در اصفهان کند. اتفاقی که تاکنون برای هیچ تیم ایرانی رخ نداده است. وایله وقتی دید سه تیم مدعی فوتبال ایران عزت اللهی را می خواهند، مبلغ رضایت نامه را سه برابر کرد و همین موضوع باعث شد تا فعلاً انتقال سعید به لیگ ایران لغو شود.

وایله پیش از این به سعید عزت اللهی پیشنهاد تمدید دو سال و نیم قرارداد داده است و با توجه به اینکه شش ماه از قراردادش باقی مانده است، می تواند او را تا سه سال آینده در تیمش نگه دارد. سعید اما به پیشنهاد تمدید وایله پاسخ نداد و می خواهد تا 6 ماه دیگر تا پایان قراردادش در این تیم بازی کند. در این بین و برای بازیکنانی که چنین شرایطی را تجربه کرده اند، مشکلاتی پیش آمده و احتمالا عزت اللهی نیز از این اتفاقات عبور خواهد کرد.

اکثر باشگاه ها وقتی می بینند بازیکن مورد نظرشان به پیشنهاد تمدید پاسخ منفی می دهد، او را چند هفته ای از تیم و برنامه های سرمربی کنار می گذارند تا او را راضی به عقد قرارداد کند. شاید این اتفاق برای سعید در ویلا بیفتد اما حالا که بحث حضور او در لیگ ایران کنار گذاشته شده است، عزت اللهی می خواهد تا پایان قرارداد در ویلا بماند و در زمستان به عنوان ایجنت پیراهن تیم جدیدی را بر تن کند. رایگان

این اتفاق شاید روی وضعیت خوب سعید در تیم ملی تاثیر بگذارد اما امیر قلانوی و کادر فنی اش به خوبی می دانند که اگر عزت اللهی در هفته های ابتدایی لیگ دانمارک در ترکیب حضور نداشته باشد تنها به دلیل پاسخ منفی به پیشنهاد تمدید است. . . با وایل در غیر این صورت سعید یکی از باکیفیت ترین بازیکنان وایل به حساب می آید که فرمانده و هافبک این تیم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.