افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

یکی از موانع بازگشت مهاجم لژیونر به پرسپولیس برداشته شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 302751
یکی از موانع بازگشت مهاجم لژیونر به پرسپولیس برداشته شد – پرسپولیس نیوز

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، بازیکنان لژیونر دیگر سهمیه خارجی محسوب نمی شوند. یکی از قوانین عجیبی که در نقل و انتقالات سال قبل برقرار شد این بود که بازیکنان لژیونر ایرانی برای بازگشت به فوتبال ایران و حضور در تیم های لیگ برتری سهمیه خارجی در نظر گرفته می شدند. مثلا در پرسپولیس دو سهمیه […]

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، بازیکنان لژیونر دیگر سهمیه خارجی محسوب نمی شوند.

یکی از قوانین عجیبی که در نقل و انتقالات سال قبل برقرار شد این بود که بازیکنان لژیونر ایرانی برای بازگشت به فوتبال ایران و حضور در تیم های لیگ برتری سهمیه خارجی در نظر گرفته می شدند. مثلا در پرسپولیس دو سهمیه خارجی این تیم را شهاب زاهدی و محمدحسین کنعانی زادگان پر کردند و این کاملا به ضرر تیم ها بود. این قانون که در هیچ جای دنیا وجود نداشت باعث اعتراض تیم ها شده بود. و به خصوص برای تیم های بزرگی که به دنبال جذب بازیکن خارجی بودند، کار را سخت کرد.

با اصلاح قوانین نقل و انتقالات، این قانون عجیب حذف شد و بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های خارجی می توانند بدون پرکردن سهمیه خارجی تیم ها به لیگ ایران بازگردند. یکی از بازیکنانی که خواهان بازگشت به فوتبال ایران است، علی علیپور ستاره سابق پرسپولیس است که چندین فصل در لیگ پرتغال بازی کرد و حالا می خواهد با پایان قراردادش به پرسپولیس برگردد.

طبق قانون جدید فدراسیون فوتبال، علیپور دیگر سهمیه خارجی محسوب نمی شود و یکی از موانع اصلی بازگشت این بازیکن به پرسپولیس برداشته شده است. حالا علیپور برای پرسپولیسی شدن ابتدا باید مشکل سربازی اش را برطرف کند و اگر در این فصل مشمول قانون سربازی نشود و البته مورد تایید سرمربی آینده پرسپولیس قرار بگیرد، می توان انتظار داشت که دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)