افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

گروه ایران در جام جهانی سخت است/ باید از اتلاف وقت جلوگیری کنیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 302654
گروه ایران در جام جهانی سخت است/ باید از اتلاف وقت جلوگیری کنیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسن زاده در حاشیه مراسم برترین های فوتسال 1402-03: برگزاری چنین مراسمی به فوتسال ایران شخصیت می بخشد و باید از کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال که هر ساله این مراسم را برگزار می کنند تقدیر و تشکر کرد. . وی ادامه داد: پرتغال و اسپانیا نیز برای لیگ […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسن زاده در حاشیه مراسم برترین های فوتسال 1402-03: برگزاری چنین مراسمی به فوتسال ایران شخصیت می بخشد و باید از کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال که هر ساله این مراسم را برگزار می کنند تقدیر و تشکر کرد. .

وی ادامه داد: پرتغال و اسپانیا نیز برای لیگ های فوتسال خود برنامه های مشابهی ترتیب می دهند و باعث خوشحالی است که این مراسم هر ساله در ایران برگزار می شود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره آمادگی ایران برای جام جهانی گفت: شرایط و سطح جام جهانی فوتسال با جام ملت های آسیا تفاوت آشکاری دارد. فوتسال رشته‌ای است که در بازی‌های المپیک شرکت نمی‌کند و به همین دلیل جام جهانی بالاترین سطح رقابت در این رشته است. تیم ایران در گروه نسبتاً سختی قرار دارد و تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام می دهیم.

حسن زاده افزود: زمان زیادی برای آماده شدن برای جام جهانی نداریم. تا شروع جام جهانی 6 هفته از مسابقات لیگ برتر تا شروع جام جهانی باقی مانده و امیدوارم شرایط خوبی را شاهد باشیم.

وی در خصوص الحاق مربی خارجی به کادر فنی تیم ملی گفت: این موضوع در حیطه اختیارات کادرفنی است و من بازیکن هستم و نمی توانم در این مورد صحبت کنم. مهم این است که بین بازیکنان و کادر مربیگری یکسان باشد.

حسن زاده در پایان گفت: این را بعد از قهرمانی در آسیا گفتم و الان هم می گویم که بهتر است فدراسیون فوتبال هر چه زودتر به مطالبات کادرفنی پاسخ دهد تا انشالله وقت تلف نشود. در جام جهانی، تیم را خوشحال خواهیم کرد و به نتایج بزرگی دست خواهیم یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.