افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

جزئیات حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم نماینده رشت + فیلم

  • کد خبر : 302542
جزئیات حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم نماینده رشت + فیلم

جبار کوچی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی زندگی وی در خصوص حادثه شب گذشته در بیمارستان قائم رشت گفت: شب گذشته حوالی ساعت 1:30 بامداد حادثه دلخراشی در بیمارستان قائم رشت رخ داد. این بیمارستان یک بیمارستان خصوصی و یکی از بیمارستان های فعال استان گیلان […]

جبار کوچی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی زندگی وی در خصوص حادثه شب گذشته در بیمارستان قائم رشت گفت: شب گذشته حوالی ساعت 1:30 بامداد حادثه دلخراشی در بیمارستان قائم رشت رخ داد. این بیمارستان یک بیمارستان خصوصی و یکی از بیمارستان های فعال استان گیلان می باشد.

وی افزود: متاسفانه شب گذشته و بر اثر گرما، دستگاه یو پی اس بیمارستان منفجر و دچار آتش سوزی شد و در نهایت آتش و دود تمام بیمارستان را فرا گرفت.

نماینده مردم رشت و خمام در شورای اسلامی در خصوص اقدامات امدادی برای نجات جان مردم در این بیمارستان خاطرنشان کرد: از همان ساعات اولیه حادثه تلاش نیروهای امدادی برای نجات و انتقال به بیماران. اما متأسفانه بر اثر این تلاش 9 نفر از این بیماران جان خود را از دست دادند که لازم است مراتب تسلیت خود را به خانواده های داغدار آنها اعلام کنم.

وی افزود: در این حادثه 29 نفر مصدوم شدند که مجروحیت آنها وخیم نبود. همچنین 100 بیمار به بیمارستان های دیگر منتقل شدند. البته علت اصلی فوت این تعداد از بیماران به این دلیل بود که این عزیزان بیماران بدحالی بودند که در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار داشتند و متاسفانه در مراحل انتقال به بیمارستان های دیگر فوت کردند.

کوچی نژاد در پایان گفت: امیدواریم مسئولان مسئول پیگیری جدی تری داشته باشند و بررسی کنند که علت این حادثه چه بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.