افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

ایرباس نگران تنش بین اتحادیه اروپا و چین است

  • کد خبر : 302497
ایرباس نگران تنش بین اتحادیه اروپا و چین است

به گفته بازار، افزایش تنش های تجاری بین اتحادیه اروپا و چین نگرانی ها را در مورد اقدامات تلافی جویانه احتمالی پکن از جمله علیه بخش هوانوردی این کشور افزایش داده است. سخنگوی هلیکوپترهای ایرباس، امانوئل هوبردو، در جریان یورو استوری، یکی از نمایشگاه های دفاعی اروپا در پاریس، اعتراف کرد که امیدوار است تجارت […]

به گفته بازار، افزایش تنش های تجاری بین اتحادیه اروپا و چین نگرانی ها را در مورد اقدامات تلافی جویانه احتمالی پکن از جمله علیه بخش هوانوردی این کشور افزایش داده است.

سخنگوی هلیکوپترهای ایرباس، امانوئل هوبردو، در جریان یورو استوری، یکی از نمایشگاه های دفاعی اروپا در پاریس، اعتراف کرد که امیدوار است تجارت شرکتش در منطقه آسیا و اقیانوسیه، از جمله چین، تحت تأثیر این تنش ها قرار نگیرد.

وی ضمن نمایش جدیدترین بالگرد چند ماموریتی این شرکت با نام VSR700 گفت: هلیکوپترهای ایرباس و ایرباس به عنوان یک شرکت همکاری زیادی با چین دارند. در حوزه مدنی، ما همکاری بسیار خوبی با پکن داریم.

هوبردو با یادآوری اینکه هلیکوپتر ایرباس با چین بالگرد توسعه و می سازد و بالگردهای زیادی را در این کشور فروخته است، گفت: بنابراین فکر نمی کنم این موضوع به تنش های تجاری مرتبط باشد.

برنامه ریز اقتصادی و کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین همچنین در جریان سفر رئیس جمهور شی جین پینگ به پاریس یادداشت تفاهمی با ایرباس امضا کردند و متعهد شدند همکاری در هوانوردی و بخش های نوظهور مرتبط را تقویت کنند.

رویترز در ماه آوریل گزارش داد که ایرباس در حال مذاکره با چین برای یک سفارش بزرگ است.

یکی دیگر از مقامات ایرباس که خواست نامش فاش نشود، پیش بینی کرد که تنش های تجاری اتحادیه اروپا تأثیر کمی بر تجارت این شرکت با چین خواهد داشت.

این مسئول افزود: ما در آسیا و اقیانوسیه فرصت های زیادی داریم و به سختی می توان کشوری را پیدا کرد که محصولات ما فعال نباشد. این ردپای خوبی برای گسترش منطقه عملیاتی است.

پکن می گوید اتحادیه اروپا با برافراشتن پرچم توسعه سبز در یک دست و باتوم “حمایت گرایی” از سوی دیگر با تجارت با چین مبارزه می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.