افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

المانیتور مطرح کرد: مبارزه آمریکا برای مقابله با ایران و روسیه در منطقه

  • کد خبر : 30243
المانیتور مطرح کرد: مبارزه آمریکا برای مقابله با ایران و روسیه در منطقه

المانیتور در گزارشی گزارش داد که پنتاگون برای مقابله با مانورهای خصمانه خلبانان روسی و آنچه «حمله های اخیر ایران به کشتی های تجاری» خوانده است، جنگنده های F-23 و یک کشتی جنگی را به خاورمیانه می فرستد. ماه گذشته نیز ایالات متحده برای مقابله با مانورهای خلبانان روسی، جت های F-22 را از اروپا […]

المانیتور در گزارشی گزارش داد که پنتاگون برای مقابله با مانورهای خصمانه خلبانان روسی و آنچه «حمله های اخیر ایران به کشتی های تجاری» خوانده است، جنگنده های F-23 و یک کشتی جنگی را به خاورمیانه می فرستد.

ماه گذشته نیز ایالات متحده برای مقابله با مانورهای خلبانان روسی، جت های F-22 را از اروپا به اردن فرستاد.

معاون سخنگوی پنتاگون روز دوشنبه از ارسال هواپیماهای جدید به خاورمیانه خبر داد، اما نگفت تا چه مدت در این منطقه باقی خواهند ماند.

هفته گذشته ناو جنگی “یو اس اس توماس هادنر” پس از عبور از کانال سوئز وارد مقر ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین شد.

در روزهای اخیر نیروی هوایی آمریکا جنگنده های F-16 را برای گشت زنی در خلیج فارس اعزام کرده تا مراقب کشتی های تجاری باشد.

اوایل ماه جاری و در واکنش به توقیف نفتکش های ایران، آمریکا هواپیمای ضد زره «یو اس ای اف 10 وارتاگ» را برای گشت زنی در تنگه هرمز فرستاد.

به گزارش المانیتور، پس از توقیف یک نفتکش ایرانی از سوی وزارت خزانه داری آمریکا که عازم چین بود، نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از ماه آوریل حداقل سه نفتکش را توقیف کرده است.

المانیتور در ادامه نوشت: دولت بایدن به دنبال افزایش امنیت در منطقه برای ایجاد توازن بین نگرانی های کشورهای منطقه است و در عین حال تحت فشار کنگره آمریکا برای افزایش محدودیت ها علیه محموله های نفت و گاز تحریم شده از ایران به این کشور است. چین. .

مقامات پنتاگون که به دنبال اهرمی برای ارسال تجهیزات نظامی بیشتر به منطقه بودند، از تحویل سریع و کوتاه مدت تجهیزات به منطقه به عنوان راهی برای اطمینان دادن به متحدان خاورمیانه در مورد رویکرد استراتژیک واشنگتن در اروپا و خاورمیانه استقبال کردند.

یک مقام ارشد آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، هفته گذشته به خبرنگاران گفت که جت های F-22 توانسته اند خلبانان روسی را عقب برانند.

این افسر گفت: توانستیم پشت سر آنها مانور دهیم و موقعیت برتر را داشته باشیم. آنها دیگر مانند گذشته پویا نیستند.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.