افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

به سوی اشتغال صنعتی برای حرفه آموزی زندانیان – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 302328
به سوی اشتغال صنعتی برای حرفه آموزی زندانیان – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی محمدی در همایش دو روزه مدیران بنیاد تعاون زندانیان کشور با گرامیداشت دهه مبارک امامت و ولایت در سخنانی بر اهمیت بنیاد حمایت از زندانیان تاکید کرد. تعاون و افزود: بنیاد تعاون زندانیان یک نهاد اقتصادی، بازوی توانمند سازمان زندان ها، تحقق اهداف و مأموریت های سازمان است. وی اصلاح […]

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی محمدی در همایش دو روزه مدیران بنیاد تعاون زندانیان کشور با گرامیداشت دهه مبارک امامت و ولایت در سخنانی بر اهمیت بنیاد حمایت از زندانیان تاکید کرد. تعاون و افزود: بنیاد تعاون زندانیان یک نهاد اقتصادی، بازوی توانمند سازمان زندان ها، تحقق اهداف و مأموریت های سازمان است.

وی اصلاح و تربیت زندانیان را مهمترین رسالت سازمان تعزیرات دانست و گفت: در تحقق این اصل، اشتغال و حرفه آموزی مهمترین بستر اقدامات اصلاحی و تربیتی و به تبع آن نقش بنیاد همکاری زندانیان در این راستا بسیار قاطع و پیشگام است.

رئیس سازمان زندان ها همچنین بر اهداف ایجاد بنیاد تعاون زندانیان تاکید کرد و گفت: این بنیاد با هدف ایجاد اشتغال و حرفه آموزی زندانیان، ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی به آنان، کمک به خانواده های آنان در امرار معاش و آنها را آزاد کنند، بنابراین هر درآمدزایی از فعالیت اقتصادی باید بر روی آن تمرکز کند، وظیفه اصلی توسعه اشتغال است.

وی یادآور شد: برای تحقق شعار سال (پرش در تولید با مشارکت مردم) باید از توانمندی های مردمی یعنی بازرگانان برای گسترش اشتغال حداکثر استفاده را کرد. به این معنا که اشتغال زایی در همه ابعاد اعم از غیرحضوری، شغلی و غیرزندانی متحول می شود.

محمدی در پایان تاکید کرد: برای افزایش تولید باید به سمت اشتغال صنعتی رفت تا تعداد بیشتری از زندانیان تحت پوشش اشتغال قرار گیرند و زمینه افزایش حقوق آنان فراهم شود. از این حیث استراتژی اشتغال مبتنی بر کارگاه های خوابگاهی بسیاری از محدودیت ها را از بین می برد و مزیت های ویژه ای را برای گسترش اشتغال ارائه می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.