افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

بیلبوردهای شهری پل ارتباطی موثر بین نامزدها و شهروندان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 302212
بیلبوردهای شهری پل ارتباطی موثر بین نامزدها و شهروندان – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

گزارش کردن خبرنگار بیشتراقدام سازمان زیباسازی شهر تهران در اختصاص فضای تبلیغاتی به نامزدهای ریاست جمهوری گامی مثبت در راستای ارتقای آگاهی عمومی و ایجاد فضای برابر برای همه نامزدها است. اما این اقدام را از منظر دیگری نیز می توان بررسی کرد. بیلبوردهای شهری یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی هستند که تاثیر بالایی بر […]

گزارش کردن خبرنگار بیشتراقدام سازمان زیباسازی شهر تهران در اختصاص فضای تبلیغاتی به نامزدهای ریاست جمهوری گامی مثبت در راستای ارتقای آگاهی عمومی و ایجاد فضای برابر برای همه نامزدها است. اما این اقدام را از منظر دیگری نیز می توان بررسی کرد. بیلبوردهای شهری یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی هستند که تاثیر بالایی بر روی مخاطبان خود دارند. بیلبوردهای شهری برخلاف سایر رسانه ها مانند تلویزیون و فضای مجازی، فیلتر یا انتخاب خاصی برای مخاطبان خود ندارند. این بدان معنی است که همه افراد در حال حرکت در سطح شهر با این تبلیغات روبرو می شوند و پیام های خود را دریافت می کنند.

یکی از مشکلات اساسی تبلیغات رادیویی و تلویزیونی این است که همه افراد جامعه مخاطب این رسانه نیستند. برخی افراد به دلایل مختلف از جمله شلوغی روزانه، عدم علاقه به برنامه های رادیویی و یا حتی عدم دسترسی به تلویزیون از این رسانه استفاده نمی کنند. در نتیجه پیام های تبلیغاتی منتشر شده از طریق رادیو و تلویزیون به دست همه شهروندان نمی رسد. از سوی دیگر در فضای مجازی افراد بر اساس علایق و تعصبات شخصی خود صفحات و کانال های خاصی را دنبال می کنند. این بدان معناست که بسیاری از افراد هرگز با برخی محتواها و پیام های تبلیغاتی مواجه نمی شوند.

از طرفی تبلیغات شهری مانند بیلبوردها این مزیت را دارند که همه افراد بدون توجه به سلیقه و گرایش شخصی خود این تبلیغات را پیدا خواهند کرد. این امر به ویژه در زمان انتخابات بسیار مهم است. با نصب بیلبوردهای نامزدهای ریاست جمهوری در نقاط مختلف شهر، دسترسی یکسان و عادلانه همه شهروندان به اطلاعات فراهم می شود. این اقدام نه تنها به افزایش آگاهی عمومی کمک می کند، بلکه به همه نامزدها فرصت برابر برای ارائه برنامه ها و اهداف خود می دهد.

همچنین لازم به ذکر است که حتی صدا و سیما نیز به اهمیت بیلبوردهای شهری واقف هستند و از این ابزار تبلیغاتی – اطلاع رسانی برای تبلیغ و ارائه بهتر محصولات خود استفاده می کنند. این نشان می دهد که بیلبوردهای شهری به عنوان رسانه ای قدرتمند و تاثیرگذار، نقش مهمی در انتقال پیام ها به مردم دارند.

یکی دیگر از مزایای تبلیغات شهری دسترسی آسان و سریع است. در جامعه شلوغ امروزی، بسیاری از مردم زمان کافی برای تماشای برنامه های تلویزیونی یا انجام جستجوهای آنلاین ندارند. اما تبلیغات شهری با قرار گرفتن در جاده های پرتردد و نقاط استراتژیک شهر امکان مشاهده سریع و بدون اتلاف وقت را فراهم می کند. این ویژگی باعث می شود تا پیام های تبلیغاتی به سرعت و با تاثیرگذاری بالا به دست مخاطبان برسد.

در نهایت اقدام سازمان زیباسازی شهر تهران در اختصاص فضای تبلیغاتی به نامزدهای ریاست جمهوری مصداق بارز استفاده بهینه از فضاهای عمومی برای ارتقای آگاهی عمومی و ایجاد فرصت های برابر برای همه نامزدها است. این اقدام نشان دهنده توجه به حقوق شهروندان برای مشارکت آگاهانه در روند انتخابات است. با این رویکرد می توان انتظار داشت که شهروندان با دانش بیشتر و دسترسی بهتر به اطلاعات تصمیمات بهتری بگیرند و در نهایت انتخابات سالم و شفاف برگزار شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.