افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

پول داغ صاحبان عقد قراردادهای رسمی در فوتبال

  • کد خبر : 302079
پول داغ صاحبان عقد قراردادهای رسمی در فوتبال

فدراسیون فوتبال یک راه حل برای مبارزه با امضاکنندگان قراردادهای باطل در نظر گرفته است و آن تعلیق یکی دو فصلی امضاکنندگان است. فدراسیون فوتبال لیگ بیست و چهارم در نظر دارد با تهیه و تدوین مقررات سخت گیرانه و تضمینی، موضوع محدودیت بودجه را به نحو مطلوب پیش ببرد. بخشنامه سقف بودجه فصل گذشته […]



فدراسیون فوتبال یک راه حل برای مبارزه با امضاکنندگان قراردادهای باطل در نظر گرفته است و آن تعلیق یکی دو فصلی امضاکنندگان است.






فدراسیون فوتبال لیگ بیست و چهارم در نظر دارد با تهیه و تدوین مقررات سخت گیرانه و تضمینی، موضوع محدودیت بودجه را به نحو مطلوب پیش ببرد. بخشنامه سقف بودجه فصل گذشته به دلیل نبود ضمانت اجرایی، طرحی ناموفق تلقی شد و فدراسیون و سازمان لیگ با رفع نواقص و تهیه آیین نامه سعی در اجرای بهتر این قانون در لیگ آینده دارند.

در سال های اخیر شاهد قراردادهای رسمی بوده ایم که بعضاً مشکلاتی را به همراه داشته است. قراردادهایی که مثلاً مبلغ آن واقعی نبوده و یا دارای اشکال قانونی بوده است. در آیین نامه ای که فدراسیون فوتبال برای اعمال بخشنامه سقف بودجه تنظیم کرده، بین یک تا دو فصل تعلیق برای مالکان نقل و انتقالات از جمله مدیرعامل باشگاه پیش بینی شده است. بنابراین اگر ثابت شود که باشگاهی مرتکب چنین تخلفی شده است، امضاکنندگان تحریم خواهند شد.

از جمله اقداماتی که پیش از این در رسانه ها منتشر شده بود می توان به اضافه شدن حداکثر 30 درصدی به مبلغ قرارداد بازیکنان در سال دوم و همچنین تضمین اجرای این طرح اشاره کرد. به این ترتیب اگر هر یک از تیم ها محدودیت بودجه را رعایت نکنند، باشگاه متخلف جریمه شده و امتیاز کسر خواهد شد. تنها در این قانون، باشگاه متخلف محکوم به کسر امتیاز است و هیچ امتیازی به تیم های رقیب تعلق نمی گیرد.

تسنیم




۰