افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

صادرات سیستم خشک کردن محصول به 30 کشور. تولید بستنی خشک.

  • کد خبر : 301451
صادرات سیستم خشک کردن محصول به 30 کشور.  تولید بستنی خشک.

به گزارش بازار، سیدجلیل موسوی مدیر بازرگانی این گروه صنعتی دانش بنیان گفت: این شرکت در زمینه تولید و طراحی انواع سیستم های صنعتی تخصص دارد و در این راستا حدود 7 نوع سیستم صنعتی تولید کرده ایم. خشک کن ها شامل خشک کن های حرارتی، خشک کن های انجمادی، خشک کن های چرخشی، خشک […]

به گزارش بازار، سیدجلیل موسوی مدیر بازرگانی این گروه صنعتی دانش بنیان گفت: این شرکت در زمینه تولید و طراحی انواع سیستم های صنعتی تخصص دارد و در این راستا حدود 7 نوع سیستم صنعتی تولید کرده ایم. خشک کن ها شامل خشک کن های حرارتی، خشک کن های انجمادی، خشک کن های چرخشی، خشک کن های خلاء، مایکروویو و یک سری خشک کن های صنعتی.

وی افزود: مکانیسم عملکردی سیستم انجماد خشک کن به این صورت است که محصول قرار داده شده در داخل دستگاه از طریق فرآیند سابلیمیشن خشک می شود. با استفاده از این روش ضمن حفظ ظاهر محصول، طعم و طعم میوه نیز به طور کامل حفظ می شود.

موسوی تصریح کرد: با این روش بدون استفاده از مواد نگهدارنده می توان آجیل را به مدت 15 سال نگهداری کرد و نیازی به نگهداری در سردخانه ندارد.

مدیر بازرگانی این شرکت دانش بنیان می افزاید: حفظ مواد غذایی این محصولات که با دستگاه خشک کن سرخ کن خشک شده اند، حداکثر باقی می ماند.

وی با تاکید بر اینکه فریزدرایرهای این شرکت بر اساس استانداردهای جهانی تولید می شود، خاطرنشان کرد: این سیستم ها علاوه بر عرضه در داخل کشور به 30 کشور جهان نیز صادر شده است.

این فناور افزود: این نوع سیستم ها عمدتا مورد نیاز کشورهایی است که در زمینه تولید میوه فعالیت می کنند. هدف ما نیز کشورهایی است که از جمله آنها می توان به کشورهای جنوب روسیه، ترکیه و کشورهای حاشیه استوا اشاره کرد.

موسوی تاکید کرد: با این دستگاه می توان انواع مرکبات را خشک کرد در حالی که با این دستگاه می توان بستنی خشک تولید کرد. طعم بستنی خشک مانند بستنی موجود است، اما خشک است.

مدیر بازرگانی این شرکت دانش بنیان با اشاره به جنبه های اقتصادی این دستگاه افزود: افرادی که قصد ورود به عرصه تولید آجیل را دارند توصیه نمی شود در مراحل اولیه از این سیستم استفاده کنند، اما این سیستم برای کسب و کار است. فرآیند توسعه و تکمیل تبدیل به سبدی از محصولات برای افرادی می شود که می توانند از آن استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.