افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

شاه محمدی: این پرسپولیس دستکاری زیادی ندارد/ جایگزین عثمر را زودتر معرفی کنید/ سقف قرارداد در فوتبال حرفه ای مضحک است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 301444
شاه محمدی: این پرسپولیس دستکاری زیادی ندارد/ جایگزین عثمر را زودتر معرفی کنید/ سقف قرارداد در فوتبال حرفه ای مضحک است – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با احتساب شرایط فوتبال حرفه ای دنیا به خصوص در این کشورهای دور می توان فهمید که بحث سقف قراردادی در فوتبال فعلی جایی ندارد. جمشید شاه محمدی بازیکن سابق پرسپولیس درباره فصل نقل و انتقالات و محدودیت های جدید برای باشگاه ها در چنین شرایطی گفت: اکنون که دیگر باشگاه پرسپولیس […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با احتساب شرایط فوتبال حرفه ای دنیا به خصوص در این کشورهای دور می توان فهمید که بحث سقف قراردادی در فوتبال فعلی جایی ندارد.

جمشید شاه محمدی بازیکن سابق پرسپولیس درباره فصل نقل و انتقالات و محدودیت های جدید برای باشگاه ها در چنین شرایطی گفت: اکنون که دیگر باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده و مالکان آن چند بانک در کشور هستند، بحث درباره تعیین سقف قرارداد معنی دارد و معنی ندارد. در کل در فوتبال حرفه ای دنیا این مسائل تنها راه را برای تبادل پول در پشت صحنه هموار می کند. بگذارید همه چیز همانطور که هست باشد و به جای این کارها می توانید با فعال کردن انجمن مدیران باشگاه کارهای بزرگتری انجام دهید.

این فوتبالیست قدیمی کشورمان ادامه داد: اگر مدیران باشگاه دور هم جمع شوند و در این زمینه به توافق برسند، تحت تاثیر اعداد و ارقامی که مدیربرنامه اعلام می کند، بازیکنان قراردادهای سنگین و طاقت فرسایی برای باشگاه های خود نخواهند گذاشت، آن وقت همه چیز رقم می خورد. خوب باشد و اصلاً نیازی به تعیین حداکثر نخواهد بود، زیرا محدودیت بودجه و موارد مشابه منحصراً مربوط به فوتبال آماتور است نه فوتبال حرفه ای.

شاه محمدی همچنین درباره وضعیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و نیاز این تیم به بازیکن توضیح داد: به نظر من این تیم نباید خیلی خوب باشد. مهمترین نکته این است که از بین چند بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد ندارند، بهترین ها را با تیم تمدید می کنیم تا بمانند و ساختار اصلی تیم از بین نرود. قطعا با حفظ این تیم که نیاز به دستکاری ندارد، در فصل آینده نیز با همین قدرت پیش می رویم و دوباره قهرمان می شویم.

بازیکن سال گذشته پرسپولیس درباره جدایی سرمربی برزیلی از این تیم نیز گفت: قطعا در چنین شرایطی باید هر چه زودتر کادرفنی پرسپولیس به شرایط مساعد برگردد. باید هر چه زودتر پرسپولیس را از بلاتکلیفی خارج کنیم تا یک مربی جدید با برنامه ریزی دقیق برای فصل بدنسازی بیاید و تیم را برای فصل جدید آماده کند. اگر در ابتدای فصل وضعیت خوبی نداشته باشیم با مشکلات فصل قبل مواجه می شویم و در نیم فصل دوم برایمان سخت می شود. باید به فکر شروع خوبی برای لیگ برتر بعدی باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)