افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

کلهر: عثمر به خودش آسیب زد/ اگر می خواستی باید زودتر تمدید می کردی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 301234
کلهر: عثمر به خودش آسیب زد/ اگر می خواستی باید زودتر تمدید می کردی – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی اراده مبارزه با فساد وجود دارد باید با تمام توان و حمایت از آن حمایت کنیم تا فوتبال خود را نجات دهیم. محمود کلهر در گفت وگو با میزان، درباره وضعیت تیم فوتبال ایران پس از رقابت های مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: تیم ایران در 2 دیدار گذشته […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی اراده مبارزه با فساد وجود دارد باید با تمام توان و حمایت از آن حمایت کنیم تا فوتبال خود را نجات دهیم.

محمود کلهر در گفت وگو با میزان، درباره وضعیت تیم فوتبال ایران پس از رقابت های مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: تیم ایران در 2 دیدار گذشته طراوت و شادابی لازم را نداشت و آن طور که انتظار داشتیم ظاهر نشد. حضور چند جوان در تیم ملی ما را به آینده امیدوار کرد و معتقدم تیم ایران وارد یک بعد پیشرفته شده و باید یک سری اصول حرفه ای را رعایت کند.

باید تلاش کنیم تا با چهره ای جدید به جام جهانی 2026 برسیم

وی ادامه داد: تغییر نسل یک امر مهم و جدی در فوتبال است اما مهم این است که در چه زمانی این کار را انجام دهیم. به نظر من در مسابقات مهم مقدماتی جام جهانی باید از بازیکنان باتجربه استفاده کرد چرا که در این نوع مسابقات جایی برای آزمون و خطا نخواهد بود. جوانان باید در بازی های دوستانه خود را محک بزنند و هماهنگی لازم بین آنها برقرار شود. وجود دوستی و دوستی می تواند گام بزرگی در جهت هماهنگی بین آنها باشد.

کلهر تصریح کرد: در هر صورت نیاز فوری به تغییر پوست داریم، باید با چهره ای جدید به جام جهانی 2026 برسیم. با توجه به تغییراتی که در تیم ملی ایجاد شد، ضعف جدی در ساختار دفاعی داشتیم و این بزرگترین چالش برای امیر قلعه نویی است و او باید این مشکل را حل کند زیرا می تواند به نقطه ضعفی غیر قابل حل تبدیل شود.

ما استعدادهایی داریم که در صورت توسعه، رقیبی در آسیا نخواهیم داشت

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص پیشرفت فوتبال کشورهای حاشیه خلیج فارس تصریح کرد: تیم هایی مانند ازبکستان، عربستان، قطر و… با یک سری اقدامات حرفه ای و اصولی توانستند رشد خوبی داشته باشند، هرچند در گذشته این تیم ها بودند. کابوس تیم های بزرگ در حال حاضر، کشورهای مختلف در حال توسعه بنیاد هستند. در این زمینه به نظر می رسید تیم هایی مانند ازبکستان موفقیت های زیادی داشته باشند اما از این سو فوتبال ایران درگیر رسوایی های متعددی شده که هم خردسالان و هم بزرگان را درگیر می کند. ما در سراسر کشور استعدادهایی داریم که اگر به آنها به خوبی بها داده شود در آسیا رقیبی نخواهیم داشت. مهمترین چیز مقابله با فساد است و ما باید همه با هم متحد شویم تا افراد خاطی را محاکمه کنیم.

اگر اسمار را می خواستی باید زودتر قراردادش را تمدید می کردی.

کاهلر به عنوان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که اسمار کم کم پیشرفت کرد و دلیل آن هم تجربه بازیکنانی بود که داشت اما با آمدن بازیکنان تاثیرگذاری مانند عبدالکریم حسن و ارونوف از پرسپولیس. این تیم روند صعودی خود را آغاز کرد و شرایط بازی در لیگ برتر را تغییر داد. به نظر من اگر نظر مثبتی درباره اسمار داشتند باید قبل از دیدار با مس رفسنجان قرارداد او را تمدید می کردند. به نظر من اسمار می توانست کمک زیادی به ارتش سرخ کند چون شرایط لیگ برتر را خوب می شناخت و ترکیب پرسپولیس را به خوبی می شناخت.

رفتن اسمار از پرسپولیس به ضرر او تمام شد

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: اسمار اخلاق حرفه ای داشت و به نظر من یکی از دلایل قهرمانی پرسپولیس عدم توجه به برخی مسائل بود که تیم رقیب درگیر آن بود. رفتن عثمر هیچ وقت به ضرر پرسپولیس نبود اما او به خودش لطمه زد چون مربیان بزرگی در پرسپولیس آمدند و رفتند و اسمار مربی موفقی بود که نامش در تاریخ پرسپولیس ثبت شد. گزینه های زیادی برای اداره پرسپولیس اعلام شد و به نظر من هر مربی ای را که انتخاب می کنند باید حمایت مالی شود و بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مربی ایرانی انتخاب شد باید نظرمان را عوض کنیم و اگر نشد باید به شخصیت او احترام بگذاریم و همیشه از او حمایت کنیم و اگر نشد او را برکنار کنیم. با نهایت احترام.” اسکوچیچ هم انتخاب هوشمندانه ای است، چون لیگ ایران را به خوبی می شناسد و می داند در حال حاضر چه بازیکنانی برای تیم مفید هستند. گزینه های ایرانی مثل تارتار و حسین عبدی یا علی دایی برای قرمزها مفید هستند و می توانند روند موفقیت آمیزی را طی کنند.

ویروس فساد در کل جامعه فوتبال رخنه کرده است

کلهر با بیان اینکه باید از کسانی که فساد را نکوهش می کنند تشکر کرد، تصریح کرد: سال ها از کمبود افراد شایسته و متخصص رنج می بردیم. متاسفانه فساد مانند یک ویروس در کل جامعه فوتبال رخنه کرده و این فساد به همه باشگاه ها سرایت کرده است. واسطه ها عامل اصلی فساد در باشگاه ها هستند و برخی افراد مسابقات لیگ را به دلایل شخصی مهندسی می کردند و رشوه های هنگفتی به داوران می دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فساد نه تنها لیگ برتر را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه در حال سرایت به تمام ورزش های ایران است. از همه کسانی که گام بلندی برای افشای فساد در فوتبال برداشتند تشکر می کنیم. امیدوارم همه جانبازانی که سالهاست در حقشان ظلم شده است برای از بین بردن فساد و احقاق حقوق خود اقدام کنند. باید از کسانی که با فساد مبارزه می کنند حمایت کنیم تا فوتبال ما نجات پیدا کند و جوانانی که آینده دارند فرصت رشد پیدا کنند. حمایت همه طرفداران فوتبال از کسانی که برای مبارزه با فساد اقدام می کنند الزامی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.