افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

معرفی جانشین طارمی در پورتو؛ یک بارسلونا در راه پرتغال

  • کد خبر : 301172
معرفی جانشین طارمی در پورتو؛  یک بارسلونا در راه پرتغال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ویتور روکه زمستان گذشته پس از مصدومیت شدید راهی بارسلونا شد. به گزارش اسپورت سه، او در تابستان 2023 با قراردادی به ارزش 31+31 میلیون یورو به بارسا آمد و هدفش پیوستن به آبی پوشان تابستانی بود اما مصدومیت شدید گاوی و خروج او از لیست. جای او را خالی گذاشت […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ویتور روکه زمستان گذشته پس از مصدومیت شدید راهی بارسلونا شد.

به گزارش اسپورت سه، او در تابستان 2023 با قراردادی به ارزش 31+31 میلیون یورو به بارسا آمد و هدفش پیوستن به آبی پوشان تابستانی بود اما مصدومیت شدید گاوی و خروج او از لیست. جای او را خالی گذاشت و از آنجایی که تیم به یک مهاجم جایگزین برای لواندوفسکی نیاز داشت، او در ژانویه به بارسا پیوست، اما ژاوی هرگز به او اعتماد نکرد.

ببر برزیلی که دو گل برای بارسا به ثمر رساند و در پایان فصل نیمکت نشین شد، حالا برای امضای قرارداد با مشکل مواجه شده است.

گاوی به لیست بازگشته و بارسا باید دوباره قرارداد روکه را در لالیگا ثبت کند، اما مشکلات مالی فیرپلی و این که نتوانست کیفیت خود را در نیم فصل دوم به نمایش بگذارد، بارسا را ​​مجبور به انتقال روکه کرده است. اگرچه ایجنت روکه اخیرا گفته است که جدایی این بازیکن فقط دائمی خواهد بود، اما بارسلونا مطمئن است که این تهدید بی نتیجه است و اگر هانسی فلیک چراغ سبز قطعی نشان دهد، نام روکه را به لیست قرضی اضافه خواهد کرد.

در همین رابطه امروز اسپورت می نویسد محتمل ترین مقصد روکه پورتو است و پیشنهاد بارسا هم اکنون به دست مدیران بارسلونا رسیده است. به این ترتیب روکه می تواند جایگزین مهدی طارمی شود که قراردادش با پورتو به پایان می رسد و در آستانه امضای قرارداد با اینتر است.

۲۵۸ ۲۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.