افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

ظرفیت پالایش نفت آمریکا برای دومین سال متوالی افزایش یافت

  • کد خبر : 300932
ظرفیت پالایش نفت آمریکا برای دومین سال متوالی افزایش یافت

به گزارش بازار، گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، یکی از شرکت‌های تابعه وزارت انرژی آمریکا، روز جمعه (25 ژوئن) ظرفیت پالایش نفت خام این کشور در سال جاری را در پی بهره‌برداری از طرح توسعه بزرگ در بخش پالایش نشان داد. . صنعت واقع در ایالت تگزاس با افزایش 1.5 درصدی به 18 میلیون و […]

به گزارش بازار، گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، یکی از شرکت‌های تابعه وزارت انرژی آمریکا، روز جمعه (25 ژوئن) ظرفیت پالایش نفت خام این کشور در سال جاری را در پی بهره‌برداری از طرح توسعه بزرگ در بخش پالایش نشان داد. . صنعت واقع در ایالت تگزاس با افزایش 1.5 درصدی به 18 میلیون و 380 هزار بشکه در روز رسید.

اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده اعلام کرد که این ارقام نشان می دهد که ظرفیت روزانه حدود 250 هزار بشکه از پالایشگاه بومونت تگزاس اکسون موبیل آنلاین شده است.

این افزایش برای دومین سال متوالی رخ می دهد، اما ظرفیت پالایش در ابتدای سال 2024، 500 هزار بشکه کمتر از حداکثر رقم سال 2019 (18 میلیون و 980 هزار بشکه در روز) قبل از شروع بحران شیوع کرونا بود. ویروس.

گزارش این وزارتخانه نشان می دهد که شرکت ماراتون پترولیوم همچنان بزرگترین پالایشگاه در ایالات متحده است که می تواند روزانه 2 میلیون و 950 هزار بشکه نفت را با 13 پالایشگاه پالایش کند که معادل 16 درصد از کل ظرفیت پالایشی کشور است.

شرکت والرو انرژی دومین پالایشگاه بزرگ آمریکا از نظر حجم با ظرفیت پالایش روزانه 2 میلیون و 210 هزار بشکه است که حدود 12 درصد از کل ظرفیت پالایشی این کشور را شامل می شود.

شرکت آمریکایی اکسون موبیل در پی توسعه دو میلیارد دلاری پالایشگاه بومونت در ایالت تگزاس در بهار سال 2023، 609 هزار بشکه در روز به ظرفیت پالایش این کشور با حدود 1950 هزار بشکه در روز افزوده است.

شرکت فیلیپس 66 چهارمین پالایشگاه آمریکا ظرفیت پالایش یک میلیون و 390 هزار بشکه در روز دارد در حالی که پالایشگاه پنجم و ششم آمریکا به ترتیب PBF Energy و شورون هر کدام ظرفیت پالایش روزانه یک میلیون بشکه دارند. از نفت خام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.