افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

رضایت بازیکن مورد علاقه یحیی چند برابر شد

  • کد خبر : 30082

باشگاه ویلبولد دانمارک برای صدور رضایتنامه سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی ایران درخواست بسیار بالایی کرده است. در هفته های اخیر یکی از بازیکنانی که صحبت از حضورش در فوتبال ایران شده، سعید عزت اللهی بود. هافبک میانی تیم ملی که شش ماه از قراردادش با وایل دانمارک باقی مانده است و به همین […]

باشگاه ویلبولد دانمارک برای صدور رضایتنامه سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی ایران درخواست بسیار بالایی کرده است.

در هفته های اخیر یکی از بازیکنانی که صحبت از حضورش در فوتبال ایران شده، سعید عزت اللهی بود. هافبک میانی تیم ملی که شش ماه از قراردادش با وایل دانمارک باقی مانده است و به همین دلیل باید رضایت نامه خود را برای انتقال به باشگاهی جدید دریافت کند.

عزت اللهی که تنها 6 ماه از قراردادش با وایل باقی مانده است، امیدوار بود با مذاکرات سازنده اش با رئیس باشگاه از مبلغ 300 هزار دلاری رضایت نامه او کاسته شود، اما ناگهان جلسه شنبه شب مدیران باشگاه دانمارکی با عزت اللهی همه چیز تغییر کرد.

وایله به عزت الهی اعلام کرد که از پیشنهادات رسمی پرسپولیس و استقلال مطلع بوده و از سپاهان نیز درخواست جذب این باشگاه را دریافت کرده است اما تنها با پرداخت دو تا دو و نیم حاضر به فروش آن خواهد شد. برابر قبلی . . میزان.

عزت اللهی با تماس شنبه شب رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس جزئیات دیدار با روسای باشگاه وائله را تشریح کرد. درویش از هافبک ایرانی خواست برای گرفتن تخفیف قابل توجه از وایله به مذاکرات خود ادامه دهد تا در صورت امکان با حدود 80 درصد کاهش نسبت به مبلغ اولیه برای پرسپولیس به میدان برود.

هافبک تیم ایران در نظر دارد شنبه هفته آینده جلسه دیگری با سران وائله برگزار کند تا تصمیم نهایی برای ادامه فوتبالش را بگیرد.

وایله پیش از این به سعید عزت اللهی پیشنهاد تمدید دو سال و نیم قرارداد داده است و با توجه به اینکه شش ماه از قراردادش باقی مانده است، می تواند او را تا سه سال آینده در تیمش نگه دارد. سعید اما به پیشنهاد تمدید وایله پاسخی نداد و می خواهد 6 ماه دیگر تا پایان قراردادش در این تیم بازی کند.

اگر بحث حضورش در لیگ ایران رد شود، عزت اللهی می خواهد تا پایان قرارداد در وایلا بماند و در زمستان به عنوان بازیکن آزاد پیراهن تیم جدیدی را بر تن کند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)