افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

پیام تبریک عوام فریبانه بایدن به مناسبت عید سعید قربان

  • کد خبر : 300593
پیام تبریک عوام فریبانه بایدن به مناسبت عید سعید قربان

به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور آمریکا در پیام تبریک خود نقش و دخالت واشنگتن در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نادیده گرفت و افزود: تعداد زیادی از فلسطینی های بی گناه از جمله هزاران کودک به شهادت رسیدند و خانواده ها خانه های خود را رها کردند. جوامع نابود شدند. رئیس جمهور دموکرات ایالات […]

به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور آمریکا در پیام تبریک خود نقش و دخالت واشنگتن در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نادیده گرفت و افزود: تعداد زیادی از فلسطینی های بی گناه از جمله هزاران کودک به شهادت رسیدند و خانواده ها خانه های خود را رها کردند. جوامع نابود شدند.

رئیس جمهور دموکرات ایالات متحده آمریکا که به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ جاری غزه تحت فشار نهادهای بین المللی و افکار عمومی جهانی در داخل و خارج از آمریکا است، در ادامه پیام خود تصریح کرد: قاطعانه می گویم. بر این باورند که پیشنهاد آتش بسی که اسرائیل به حماس ارائه کرد بهترین راه برای پایان دادن به خشونت و جنگ است.

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در 31 می 2024 برابر با 11 ژوئن 1403 و در آستانه انتخابات 5 نوامبر سال جاری (15 آبان 1403) اعلام کرد که اسرائیل یک پیشنهاد ارائه کرد. پیشنهاد جدید پیشنهاد برقراری آتش بس و تبادل اسرا از طریق قطر به حماس ارائه شد و از طرفین خواسته شد این فرصت را از دست ندهند و بر سر این پیشنهاد به توافق برسند.

رئیس جمهور دموکرات ایالات متحده آمریکا تصریح کرد: پیشنهاد جدید اسرائیل نقشه راه آتش بس پایدار و آزادی همه گروگان ها است. من می دانم که برخی افراد در اسرائیل با این طرح مخالفت خواهند کرد. این واقعاً یک لحظه تعیین کننده است. حماس باید این توافق را رعایت کند.

طرح سه مرحله ای ارائه شده توسط رئیس جمهور آمریکا جو بایدن شامل موارد زیر است:

مرحله اول: 6 هفته طول می کشد که شامل آتش بس کامل، عقب نشینی نیروهای اسرائیلی از تمام مناطق پرجمعیت غزه، آزادی تعدادی از اسرا اعم از زنان، سالمندان و مجروحان برای آزادی تغییر است. صدها اسیر فلسطینی گروگان های آمریکایی در این مرحله آزاد می شوند.

بقایای اسرا به خانواده هایشان باز می گردد. غیرنظامیان فلسطینی به خانه های خود در محله های غزه از جمله شمال باز خواهند گشت. با ورود روزانه 600 کامیون به غزه، کمک های بشردوستانه افزایش خواهد یافت. جامعه بین المللی صدها هزار چادر را توزیع خواهد کرد.

فاز دوم: شامل مبادله تمامی گروگان ها (زندانی) از جمله سربازان مرد، همراه با خروج کامل نیروهای اسرائیلی از غزه است.

مرحله سوم: شامل آغاز طرح بزرگ بازسازی غزه و بازگرداندن قطعی بقایای اسرا خواهد بود.

جنگ غزه که وارد دویست و پنجاه و چهارمین روز خود شده است، به مهمترین عامل تشدید تنش بین سران رژیم اشغالگر تبدیل شده است و در حالی که بنیامین نتانیاهو و متحدانش خواستار ادامه جنگ هستند، مخالفان آنها بر ایجاد یک جنگ اصرار دارند. آتش بس و آزادی اسرای صهیونیست.

بسیاری از کارشناسان معتقدند هدف نتانیاهو از اصرار بر ادامه جنگ حفظ حیات سیاسی و فرار از پیگرد قانونی است.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.