افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

سرمربی ملوان: پرسپولیس نیم فصل تارتار را می خواست! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 300466
سرمربی ملوان: پرسپولیس نیم فصل تارتار را می خواست!  – پرسپولیس نیوز

مربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه فصل سختی را پشت سر گذاشتیم گفت: ابتدا دیر هدایت تیم را بر عهده گرفتیم اما با پشتکار توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. علیرضا محمد مربی فصل گذشته تیم فوتبال ملوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد این تیم در فصل گذشته اظهار داشت: ملوان در ابتدای […]

مربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه فصل سختی را پشت سر گذاشتیم گفت: ابتدا دیر هدایت تیم را بر عهده گرفتیم اما با پشتکار توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

علیرضا محمد مربی فصل گذشته تیم فوتبال ملوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد این تیم در فصل گذشته اظهار داشت: ملوان در ابتدای فصل گذشته شرایط خوبی نداشت و مهدی تارتار خیلی دیر هدایت این تیم را برعهده گرفت. با کمبود بازیکن مواجه بودیم و باشگاه با سختی کارمندان مورد نظر را جذب کرد.

ناوبر فصل سختی را پشت سر گذاشت

وی ادامه داد: فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما با پشتکار و تلاش توانستیم ملوان را به جایگاهی که شایسته آن بود برسانیم. ملوان تیمی ریشه دار است و امیدوارم در سال های آینده توجه بیشتری به این تیم شود. امیدوارم استاندار گیلان و مسئولان بندرانزلی بیش از گذشته به این تیم رسیدگی کنند. مردم انزلی علاقه زیادی به تیم خود دارند و امیدوارم در سال های آینده جایگاه بهتری نسبت به امسال کسب کنند.

محمد تصریح کرد: در فصل گذشته در تیم ملوان بازیکنان مطرحی داشتیم که به دنبال دیده شدن بودند و کیفیت بسیار بالایی دارند و شایسته حضور در تیم های بزرگ هستند. روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و در هفته های اخیر به دلیل مصدومیت بازیکنان زیادی در اختیار نداشتیم. همچنین امسال مقابل بازیکنان جوان بازی کردیم و نشان دادیم که بازیکنان جوان هم می توانند در لیگ برتر بازی کنند.

پرسپولیس در نیم فصل می خواست تارتار را به خدمت بگیرد

سرمربی ملوان در خصوص پیشنهاد مهدی تارتار از باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم گفت: در نیم فصل و پس از جدایی یحیی گل محمدی، باشگاه پرسپولیس درخواست به خدمت گرفتن مهدی تارتار را داده بود اما همانطور که ما بودیم. طبق قرارداد با باشگاه ملوان، این پیشنهاد را نپذیرفتیم. پرسپولیس پاسخ منفی داد.

این کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد تیم فوتبال ایران با هدایت امیر قلعه نویی خاطرنشان کرد: امیر قلعه نویی کار خود را بلد است و امیدوارم شاهد موفقیت های بیشتر قلعه نویی و کادرفنی در تیم ملی باشیم. البته همه تیم ها نقاط ضعفی دارند و نمی توان تیمی را پیدا کرد که نقصی نداشته باشد. اعضای کادر فنی تیم ملی بازیکنان را به خوبی می شناسند و روند پیشرفت تیم روز به روز بهتر می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)