افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

آیا سرمربی آژاکس جایگزین اسمار می شود؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 300367
آیا سرمربی آژاکس جایگزین اسمار می شود؟  – پرسپولیس نیوز

پرسپولیس برای جایگزینی سرمربی برزیلی سابق تیم فوتبال این باشگاه به سراغ کاپیتان سرشناس یک تیم اروپایی رفت. پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و سومین دوره لیگ برتر، انتظار می رفت قرارداد اسمار ویرا سرمربی سرخ ها با این تیم تمدید شود اما این مربی اعلام کرد که دیگر برنمی گردد. به […]

پرسپولیس برای جایگزینی سرمربی برزیلی سابق تیم فوتبال این باشگاه به سراغ کاپیتان سرشناس یک تیم اروپایی رفت.

پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و سومین دوره لیگ برتر، انتظار می رفت قرارداد اسمار ویرا سرمربی سرخ ها با این تیم تمدید شود اما این مربی اعلام کرد که دیگر برنمی گردد. به ایران تا خیلی زود اسمار و پرسپولیس به این مسیر پایان دهند.

باشگاه پرسپولیس از همان روزهای اول مذاکره با گزینه های خود برای جانشینی اسمار را آغاز کرد و نام هایی چون دراگان اسکوچیچ، شاگرت و ماتزاری به عنوان گزینه های هدایت قرمزها به گوش می رسید که همه آنها به دلایل مختلف مردود شدند.

یان فانتشیپ، مربی 60 ساله هلندی که فصل گذشته آژاکس را از منطقه سقوط در لیگ هلند نجات داد، حالا گفته می شود جدی ترین گزینه قرمزپوشان برای جانشینی اسمار ویرا است. این مربی هلندی پیش از آژاکس هدایت تیم ملی یونان و همچنین باشگاه زول هلند و ملبورن استرالیا را بر عهده داشت. تنها افتخار این مربی به سال 2016 برمی گردد که با ملبورن قهرمان جام حذفی استرالیا شد.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید این خبر گفت: مذاکرات اولیه انجام شده و منتظریم این مربی هلندی شرایط همکاری خود را اعلام کند تا بررسی و تصمیم گیری شود. . امیدواریم بهترین ها برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بخورد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)