افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

انتخاباتی شدن فضا نباید باعث اختلال در ارائه خدمات به مردم شود

  • کد خبر : 300287
انتخاباتی شدن فضا نباید باعث اختلال در ارائه خدمات به مردم شود

به گزارش بازار، محمد مخبر در جلسه هیئت دولت که ظهر امروز یکشنبه برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان، تداوم تلاش و پشتکار را سرلوحه کار همه اعضای دولت سیزدهم دانست. و تاکید کرد: انتخاب فضا کشور به هیچ وجه نباید خللی در روند خدمات رسانی به مردم ایجاد […]

به گزارش بازار، محمد مخبر در جلسه هیئت دولت که ظهر امروز یکشنبه برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان، تداوم تلاش و پشتکار را سرلوحه کار همه اعضای دولت سیزدهم دانست. و تاکید کرد: انتخاب فضا کشور به هیچ وجه نباید خللی در روند خدمات رسانی به مردم ایجاد کند و این دولت باید راه خدمت خالصانه و بدون قید و شرط را به یاد رئیس جمهور شهید تا آخرین روز عملیات ادامه دهد. . .

وی همچنین از اقدامات صدا و سیما برای پوشش موثر و مطلوب رویدادهای انتخاباتی و اعلام نامزدها قدردانی کرد و خواستار ادامه این روند تا برگزاری انتخابات پرشور شد.

از دیگر تاکیدات سرپرست ریاست جمهوری در جلسه امروز شورای حکومتی، نظارت جدی بر اجرای کلیه توافقات منعقده با کشورهای خارجی بود که مقدمات آن هم اکنون تکمیل شده است.

مخبر در بخش پایانی سخنان خود حفاظت از محیط زیست را یکی از اولویت های همیشگی دولت مردمی و شهید دکتر رئیسی برشمرد و از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت محیط زیست خواست با جدیت و حساسیت از تغییر کاربری زمین جلوگیری کنند. . به خصوص زمین های کشاورزی

وی در جلسه امروز هیات دولت وزیر نفت با اعلام این خبر مبنی بر انعقاد قراردادی معادل 2 میلیارد دلار با شرکت های فنی و مهندسی بخش خصوصی کشور، گفت: بنا به توصیه و تاکید رئیس جمهور شهید در صنعت نفت منتظر به نتیجه رسیدن مذاکرات هستیم. ما با شرکت های خارجی همکاری نمی کنیم و متکی به استفاده از انرژی و توان ملی هستیم.

جواد اوجی افزود: میدان نفتی «چنگوله» در استان ایلام یکی از آخرین میادین نفتی مشترک کشور بود که امروز تفاهم نامه توسعه و افزایش تولید آن با یک شرکت ملی امضا شد. علاوه بر این، امروز قرارداد توسعه میدان نفتی «بند کرخه» با یک شرکت دیگر منعقد شد تا شاهد افزایش چشمگیر استفاده از توان فنی و مهندسی ملی در صنعت نفت کشور باشیم.

وزیر نفت همچنین از امضای اولین قرارداد خرید خدمات فراوری بخش خصوصی در تاریخ وزارت نفت خبر داد که بر اساس آن دو شرکت ملی روزانه 120 هزار بشکه نفت در محل سرچاه فرآوری خواهند کرد. تسهیلات با دستگاه های تلفن همراه

اوجی گفت: پیش بینی می شود از این قرارداد 2 میلیارد دلاری بیش از 17 میلیارد دلار از محل افزایش تولید و فرآوری نفت به کشور عاید کشور شود.

وزیر جهاد کشاورزی نیز در این جلسه گزارشی از افزایش مستمر نرخ رشد بخش کشاورزی طی سال 1402 از منفی 4.6 درصد در بهار به مثبت 6.0 درصد در زمستان و تداوم آن در بهار ارائه کرد. سال 1403 و بیان کرد: در بخش خرید گندم امروز از مرز 4.5 میلیون تن گذشت که نسبت به سال گذشته در همین زمان 4 درصد افزایش داشته و این افزایش خرید تا پایان سال افزایش خواهد داشت. دوره برداشت گندم بنابراین برای دومین سال متوالی مجبور به واردات گندم نخواهیم بود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به دیدار 70 نفر از قهرمانان المپیک جهانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری از دانشمند حرکتی قدردانی کردند. دولت مردمی گفت: تحولات مثبتی در حال رخ دادن است، داده ها در حوزه علمی کشور در دولت شهید رئیسی مشهود است و به عنوان مثال موفقیت کشور در المپیک جهانی در 2 سال اول این دولت بیش از 4 سال پیش بود. قدردان فعالان علمی کشور باشیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این جلسه بر اهمیت حفاظت از محیط زیست و اراضی کشاورزی و ملی تاکید کرد و اظهار داشت: نباید اجازه تغییر کاربری اراضی کشاورزی داده شود و وزارت جهاد کشاورزی و سایر نهادهای مسئول باید این موضوع را رعایت کنند. در این زمینه حساس است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.