افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

تامین زیرساخت های مخابراتی برای حوزه های انتخاباتی

  • کد خبر : 300219
تامین زیرساخت های مخابراتی برای حوزه های انتخاباتی

به گزارش بازار، مجید سلطانی مدیرعامل این شرکت در این جلسه با اعلام اینکه استان کردستان یکی از استان های پیشرو در اجرای فیبر نوری و پروژه بزرگ نجما است، اعلام کرد: هدف این پروژه ملی تولید تجهیزات است. و استفاده از منابع داخلی و جایگزینی فیبر نوری در استان. بسیار خوب اجرا شده است. […]

به گزارش بازار، مجید سلطانی مدیرعامل این شرکت در این جلسه با اعلام اینکه استان کردستان یکی از استان های پیشرو در اجرای فیبر نوری و پروژه بزرگ نجما است، اعلام کرد: هدف این پروژه ملی تولید تجهیزات است. و استفاده از منابع داخلی و جایگزینی فیبر نوری در استان. بسیار خوب اجرا شده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه بر اساس گزارشی که بر اساس شاخص های محاسبه شده در سال 1402 دریافت کردیم، استان کردستان از نظر پوشش مخابراتی بالاتر از میانگین کشوری است و در مدت مذکور کار با کیفیتی انجام شده است.

سلطانی با اشاره به پروژه های کلان تقویت زیرساخت ها و طرح جنبش جهادی توسعه فیبر نوری که یک برنامه دو ساله بود، خاطرنشان کرد: این طرح در سال اول با پیشرفت کامل در استان کردستان انجام شد. ، اما طرح دوسالانه در مدت یک سال و چند ماه به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران طرح تحول بنیادین شبکه استانی با عنوان «طرح طوبی» را از دیگر طرح های مخابرات استان ها اعلام کرد که در مرحله مطالعه و آماده سازی است و از نیمه دوم سال جاری وارد فاز اجرایی می شود. امسال. .

مهندس مجید سلطانی از تامین زیرساخت های مخابراتی حوزه های انتخاباتی در سطح استان ها در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: کارنامه مخابرات استان کردستان در دولت سیزدهم رو به جلو است و ما از عملکرد مخابرات این استان ابراز خرسندی می کنیم. استان.”

استاندار کردستان در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت های خوب مدیران و کارکنان مخابرات در سطح استان، عملکرد مثبت، کارآمد، انقلابی و جهادی کارکنان مخابرات را الگوی همه شرکت ها و سازمان ها عنوان کرد و از فعالیت جهادی تجلیل کرد. . کارکنان مخابرات در موسسه منطقه.

زارعی کوشا عملکرد مخابراتی اقلیم کردستان در دو سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تحولات مخابرات از ابتدای دولت سیزدهم با زیرساخت های مخابراتی استان در گذشته قابل مقایسه نیست.

مهندس مجید سلطانی امروز پنجشنبه 3 خرداد 1403 در سفر به استان کردستان با اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان دیدار و با توجه به وضعیت مخابرات استان به بحث و تبادل نظر پرداخت و ارتباطات را مورد بررسی قرار داد. مسائل و مشکلات این منطقه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.