افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب سرمربی و همکاری با بانک شهر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 300009
بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب سرمربی و همکاری با بانک شهر – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ مانند فصول گذشته فعالیت های نقل و انتقالات خود را با آرامش و به دور از هر گونه سروصدا انجام دهید. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه باشگاه آمده است: مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان قبل از پایان فصل گذشته آغاز شده و این روند در […]

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ مانند فصول گذشته فعالیت های نقل و انتقالات خود را با آرامش و به دور از هر گونه سروصدا انجام دهید.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه باشگاه آمده است: مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان قبل از پایان فصل گذشته آغاز شده و این روند در حال حاضر به خوبی پیش می رود. پس از تصمیم اسمار ویرا مبنی بر جدایی از این تیم، مدیرعامل باشگاه بر اساس اختیارات تفویض شده از سوی هیئت مدیره، با آرامش کامل و ارزیابی گزینه های بیرونی تلاش کرد با مربی باتجربه به توافق برسد. عجله تمام نمی شود . همچنین با وجود تعلیق مدیرعامل باشگاه از سوی فدراسیون فوتبال، مذاکرات توسط معاون ورزشی در حال انجام است و با تعلیق آقای درویش، این مذاکرات و توافقات رسمی خواهد شد.
از این حیث بانک شهر به عنوان سهامدار اصلی همواره بر اساس منافع باشگاه و به دور از فضای حاشیه ای اقدامات خود را در زمینه های مختلف آغاز و ادامه خواهد داد.
از این حیث در دو ماه اخیر این بانک توانسته به عنوان سهامدار بزرگ با تزریق منابع اقتصادی لازم در حساس ترین مقطع رقابت های لیگ برتر نقش بسیار مهمی در قهرمانی ایفا کند و مشکلات مالی باشگاه را به حداقل برساند. . . بانکی که در سال های اخیر یکی از ارکان اصلی اخذ مجوز حرفه ای از طریق پرداخت ارز و تسهیلات ریالی برای تسویه بدهی های باشگاه بوده است.
باشگاه بزرگ پرسپولیس امیدوار است با همدلی و همکاری همه اعضای باشگاه به همراه همه سهامداران و همچنین هواداران و حامیان عزیز باشگاه، فصل درخشانی را برای پرسپولیس رقم بزند.

مدیران باشگاه پرسپولیس برای دستیابی به موفقیت حداکثری همواره دست افرادی را می فشارند که قصد کمک به باشگاه را دارند و قصد دارند از توانمندی های کنسرسیوم بانکی، حمایت همیشگی حامیان مالی و حضور پرشور مردم نهایت استفاده را ببرند. هواداران، ترکیب سهامدار – حامی – هوادار به شکلی مناسب در کنار هم برگزار می شود که موفقیت باشگاه را تضمین می کند.
همه باید بدانیم که امروزه برخی افراد به دنبال تقسیم و تفاوت بین این ترکیب سه گانه هستند. لذا از هواداران فهیم خواهشمند است از هرگونه عوارض جانبی جداً خودداری نموده و به مدیریت باشگاه اعتماد نمایند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)