افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

دلیل توقف برنامه سینا ولی الله مشخص شد!

  • کد خبر : 299962
دلیل توقف برنامه سینا ولی الله مشخص شد!

به گزارش سرویس سرگرمی و سرگرمی صبحگاهی پخش برنامه چند شنبه با سینا متوقف شد. یک منبع آگاه به بی بی سی فارسی دلیل آن را انتشار این برنامه سینا ولی الله مجری این برنامه در یوتیوب بدون اجازه ام بی سی پرشیا عنوان کرد. شبکه ماهواره ای ام بی سی شبکه ماهواره ای MBC […]

به گزارش سرویس سرگرمی و سرگرمی صبحگاهی پخش برنامه چند شنبه با سینا متوقف شد. یک منبع آگاه به بی بی سی فارسی دلیل آن را انتشار این برنامه سینا ولی الله مجری این برنامه در یوتیوب بدون اجازه ام بی سی پرشیا عنوان کرد.

شبکه ماهواره ای ام بی سی

شبکه ماهواره ای MBC (مخفف Middle East Broadcasting Center) متعلق به یک شرکت رسانه ای به همین نام است.

«مرکز صدا و سیمای خاورمیانه» یا به زبان عربی «مرکز تلویزیونی شرق الاوسط» یک گروه رسانه ای بزرگ است که بیش از 30 سال است که برای مخاطبان جهان عرب تولید محتوا می کند.

دفتر مرکزی این شرکت که در دبی فعالیت می کرد برای نشان دادن بیشتر هویت سعودی خود به ریاض عربستان منتقل شده است.

روابط دیپلماتیک ایران و عربستان سعودی از سال 1994 که دو مامور سعودی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده حمله کردند، تیره شده است.

پس از شهادت شیخ باقر النمر یکی از مخالفان حکومت مرکزی عربستان سعودی که منجر به حمله دسته جمعی جوانان ایرانی به کنسولگری عربستان شد، روابط دیپلماتیک ایران و عربستان رسما قطع شد.

روابط دیپلماتیک ما و عربستان سعودی از سال گذشته و با اقدامات ارزشمند شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران از سر گرفته شد.

طی یک سال گذشته علیرغم برخی اختلالات از سوی عربستان، روابط دو کشور با حضور فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان و فرستاده ویژه ملک سلمان، پادشاه عربستان ادامه یافت. برای ادای احترام به پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی، روابط ایران و عربستان وارد مرحله جدی تری شده است.

با وجود این، به نظر می رسد شایعات و گمانه زنی ها درباره علت پخش نشدن برنامه شب گذشته سینا، ولی الله از شبکه ام بی سی پرشیا می تواند به واقعیت نزدیک باشد، به ویژه اینکه پیش از این و پس از توافق ایران و عربستان برای برقراری مجدد روابط در مارس 1401، وال استریت ژورنال گزارش داد که عربستان سعودی موافقت کرده است که پوشش حیاتی ایران در شبکه ایران اینترنشنال را تعدیل کند، شبکه ای که توسط افراد یک تجارت سعودی تامین مالی می شود.

حال باید دید سینا ولی الله مجری سابق صدا و سیما که با اجرای برنامه چند شنبه با سینا امرار معاش می کند قسمت های بعدی برنامه اش را روی چه تریبونی پخش می کند؟

آیا برای چندمین بار باید کوچ کند یا به دلیل تعطیلی شبکه من و تو مجری جدیدی نخواهد داشت و مجبور به تعطیلی برنامه ماند می شود؟!

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.