افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

دانشگاه ها شرایط استخدام معلم فنی را اعلام کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 299957
دانشگاه ها شرایط استخدام معلم فنی را اعلام کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیصد و سی و هشتمین جلسه شورای عالی جذب کادر علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست دکتر کی نژاد برگزار شد. در این جلسه پرونده برخی معلمان متقاضی ماده 15 مطرح و تایید شد که در کمیسیون شکایات مورد بررسی قرار گرفت. […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیصد و سی و هشتمین جلسه شورای عالی جذب کادر علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست دکتر کی نژاد برگزار شد. در این جلسه پرونده برخی معلمان متقاضی ماده 15 مطرح و تایید شد که در کمیسیون شکایات مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه بحث معلمان فنی مطرح و مقرر شد دانشگاه هایی که دارای شرایط مصوب هیات عالی جذب هستند، درخواست خود را برای جذب معلم فنی و دکتر افتخاری دبیر ستاد علوم و فناوری شورای عالی استخدامی آماده کنند. نظارت بر اجرای این مصوبه بر عهده انقلاب فرهنگی خواهد بود.

محمدعلی کی نژاد، رئیس هیأت عالی جذب دانشگاهیان با بررسی صلاحیت و ظرفیت کلی دانشکده های دانشگاهی مؤسسات، مسئولیت سیاست گذاری هیأت عالی جذب را برجسته کرد و پیوند صنعت و دانشگاه را یکی از خواسته ها دانست. از دانشگاه

در ادامه دکتر چنگیزی آشتیانی رئیس مرکز امور کارکنان دانشگاهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از ارزیابی جذب کادر علمی وزارت بهداشت در دو سال گذشته ارائه کرد. سال و اعلام کرد که کل فراخوان بیستم تا پایان شهریور تکمیل خواهد شد. مقرر شد پس از این گزارش دو ساله، گزارش ده ساله تدارکات وزارت بهداشت در جلسه بعدی ارائه شود. وی همچنین بورسیه تحصیلی سالمندان را برای کمک به فرآیند استخدام در نظر گرفت.

دکتر باقری فرد دبیر هیأت مرکزی جذب وزارت بهداشت به مشکلات ساختاری برخی از دانشگاه های علوم پزشکی اشاره کرد و مقرر شد نماینده سازمان استخدامی و اداری کشور همکاری لازم را داشته باشد. در هیئت عالی جذب برای رفع نیازهای دانشگاه علوم پزشکی با همکاری معاونت آموزشی و توسعه معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید اقداماتی در جهت اصلاح ساختار انجام شود. و مجوزهای لازم را از دانشگاه ها دریافت کنید.

در ادامه گزارشی از نشست کارشناسی نماینده فنی کمیته عالی جذب با نمایندگان فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فرهنگیان ارائه و مقرر شد نتایج جلسه فنی باید با تصمیم هماهنگی به وزارت علوم ابلاغ شود.

در پایان جلسه اعضای هیئت اجرایی جذب و کارگروه بررسی صلاحیت های عمومی دانشگاه های زابل، نوشیروانی، بابل، شهید، الزهرا(س)، امام حسین(ع)، امام صادق(علیه السلام) علامه طباطبایی (علیه السلام)، علم و صنعت، صنعتی امیرکبیر، دامغان، شهرکرد، پژوهشکده زلزله شناسی، هوافضا، پژوهشکده ملی، مهندسی ژنتیک و رنگ و پوشش، تحصیلات تکمیلی و علوم پایه، زنجان، علوم پزشکی اراک، زنجان. علوم پزشکی، علوم پزشکی شهرکرد، علوم پزشکی شیراز، علوم پزشکی کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی، دانشگاه علوم و تحقیقات آزاد اسلامی تهران، دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی و همچنین تایید دبیران دانشگاه ها. گروه های علوم پزشکی هرمزگان، علوم پزشکی زنجان، خراسان شمالی، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی تبریز، علوم پزشکی بابل، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و ترکیب کمیته مرکزی جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تکمیل شد.

پس از دستور، موضوع جذب معلم از معاونت آموزش و پرورش مطرح و مقرر شد پس از تایید فرد منتخب آموزش و پرورش و اولویت اعلام شده از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مراحل قانونی طی شود. باید پیگیری شود و موسسه موظف به صدور حکم می باشد و رونوشتی از حکم صادره به معاونت آموزشی موسسه ارسال شود.

در ادامه در خصوص مجوزهای استخدامی اعضای هیأت علمی معاونت آموزش و پرورش مقرر شد مجوز استخدام و جابجایی اعضای هیأت علمی وزارت آموزش و پرورش با مجوز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.