افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

حشیش فروش سیار در تهران دستگیر شد

  • کد خبر : 299943
حشیش فروش سیار در تهران دستگیر شد

آفتاب نیوز: سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با رصد اطلاعاتی و رصدهای دقیق از فعالیت یک خرده فروش مواد مخدر مطلع شدند و موضوع را به اطلاع خود رساندند. در تحقیقات اولیه همچنین مشخص شد متهم از جمله قاچاقچیان مواد مخدر با سابقه […]

آفتاب نیوز:

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با رصد اطلاعاتی و رصدهای دقیق از فعالیت یک خرده فروش مواد مخدر مطلع شدند و موضوع را به اطلاع خود رساندند. در تحقیقات اولیه همچنین مشخص شد متهم از جمله قاچاقچیان مواد مخدر با سابقه توزیع و خرده فروشی مواد مخدر در مناطق مختلف تهران با استفاده از وسیله نقلیه است.

وی با بیان اینکه با مقام قضایی هماهنگی و مجوزهای لازم برای عملیات نیز دریافت شد، گفت: با توجه به بررسی تکمیلی پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی روز گذشته تیم عملیاتی ضد -پلیس مواد مخدر از تهران به محل فعالیت قاچاقچی مواد مخدر مراجعه و با اقدامات قانونی و با شگردهای خاص پلیسی، متهم دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به توقیف خودروی متهم و در بازرسی از آن گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو هشت کیلوگرم حشیش را کشف کردند که بسیار هوشمندانه در بسته بندی های مختلف جاسازی شده بود. قطعات مختلف بدنه خودرو کشف و ضبط شد.

باباپور با بیان اینکه متهم در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده تشکیل و به همراه پرونده جنایی و مواد مخدر کشف و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا ارسال شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.