افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

تماشای نهنگ بیت کوین برای تحلیل بازار بی فایده است!

  • کد خبر : 299894
تماشای نهنگ بیت کوین برای تحلیل بازار بی فایده است!

تحلیلگران می گویند که ردیابی حرکات کیف پول های بزرگ بیت کوین (نهنگ ها)، با وجود محبوبیت آن به عنوان راهی برای سنجش احساسات بازار، برای تحلیل واقعی بی ارزش است و فقط برای جلب توجه در رسانه های اجتماعی مفید است. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را […]

تحلیلگران می گویند که ردیابی حرکات کیف پول های بزرگ بیت کوین (نهنگ ها)، با وجود محبوبیت آن به عنوان راهی برای سنجش احساسات بازار، برای تحلیل واقعی بی ارزش است و فقط برای جلب توجه در رسانه های اجتماعی مفید است.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

جیمز چک، با نام مستعار Checkmatey، تحلیلگر ارشد در شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Glassnode، در 15 ژوئن توییت کرد:

بچه ها، تماشای نهنگ ها فایده ای ندارد، دنبال کردن آنها اطلاعات مفیدی ارائه نمی دهد.

جیمز چک را توییت کنید

او اضافه کرد:

من هرگز ندیده ام که تماشای نهنگ تجزیه و تحلیل درستی از بازار ارائه دهد. این برای رسانه های اجتماعی خوب است، اما تقریبا هرگز تحلیلی جدی و ارزشمند نیست.

این باور رایج در میان معامله گران ارزهای دیجیتال وجود دارد که نهنگ های بیت کوین با دارایی های عظیم بیت کوین خود می توانند با روش های معاملاتی خود بر بازار تأثیر بگذارند. البته این افراد می توانند تأثیرگذار باشند، اما حرکات آنها را می توان به روش های مختلف تفسیر کرد، بنابراین هرگز نباید این داده ها را معیاری قطعی در نظر گرفت.

به عنوان مثال، آنها فعال شدن ناگهانی آدرس های راکد با دارایی های بزرگ را به عنوان فروش در بازار تفسیر می کنند، به خصوص اگر آنها به آدرس های مبادله ای منتقل شوند. تحلیلگر کریپتو با نام مستعار TXMC، Moderator کانال یوتیوب سوپ آلفا بتادر یک پست در 15 ژوئن، نسبت به استفاده از معیارهای نهنگ ها و نتیجه گیری قطعی در مورد آنها هشدار داد.

توییتی توسط تحلیلگر رمزارز با نام مستعار TXMC، میزبان کانال YouTube Alpha Beta Soup

او توضیح داد که نهنگ هایی که مقدار زیادی بیت کوین در مدت زمان کوتاه می فروشند همیشه به معنای سقوط بازار نیست. بررسی در پستی در 7 مه (18 مه) توضیح داده شده است:

این مرحله به پایین به مدیریت کیف پول اشاره دارد و شما فقط بخشی از یک تصویر بزرگتر را می بینید. اینها گاهی شرکت ها و مؤسساتی با کیف پول های متعدد و صدها یا هزاران مشتری هستند.

وی در ادامه افزود:

به نظر من، داده‌های موجود در این کیف‌پول‌ها به‌شدت بی‌ثبات هستند، و من تقریباً می‌توانم تضمین کنم که کیف‌پول‌های نهنگ بزرگی که مشاهده می‌کنید متعلق به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) و صرافی‌ها هستند. من فکر می کنم این فقط یک ترفند برای جلب توجه است.

پست های رسانه های اجتماعی که حرکات نهنگ ها را پوشش می دهند معمولا با استقبال خوبی مواجه می شوند. اخیراً پست Tradedry با نام مستعار Marty Party در مورد فعالیت نهنگ بیت کوین بیش از 205000 بار مشاهده شده است. او در 14 ژوئن (25 ژوئن) نوشت:

نهنگ های قدیمی بیت کوین در 10 روز گذشته بیش از 50000 بیت کوین فروخته اند که مجموعاً 3.3 میلیارد دلار است.

تحلیلگرانی که به حرکت نهنگ بیت کوین اشاره می کنند اغلب نمودارهایی را برای مقایسه فعالیت در طول زمان ارائه می دهند. Vivek Sen، بنیانگذار Bitgroove Lab، در 14 ژوئن (25 ژوئن) با ارائه نمودار شرکت Cryptocoin نوشت:

در حال حاضر، در حالی که نگران آنچه در بازار می گذرد، نهنگ ها 1.3 میلیارد دلار بیت کوین خریدند.

توییت Vivek Sen، موسس Bitgroove Lab

با تمام این اوصاف، هنوز هم افرادی هستند که همچنان به حرکات نهنگ ها نگاه می کنند تا جهت بازار را بسنجند. Cryptocurrency در 15 می اعلام کرد که تقاضا برای نهنگ های بیت کوین پس از یک روند نزولی دو ماهه به سرعت بازگشته است. این شرکت گفت:

به نظر می رسد رشد تقاضای بیت کوین پس از یک روند نزولی از ماه مارس در حال تثبیت است.

با استناد به این داده ها، کریپت کوین ادعا کرد که برای ادامه این افزایش قیمت، تقاضا باید بیشتر افزایش یابد. نظر شما در مورد ردیابی نهنگ ها در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟ از تجربیات خود برای ما بنویسید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-16 10:59:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.