افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

بیانیه باشگاه پرسپولیس: جاسوسی از پرسپولیس با هدف ایجاد بی ثباتی

  • کد خبر : 29977

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای جوسازی از باشگاه و افشای قراردادها را با هدف ایجاد بی ثباتی در پرسپولیس مد نظر قرار داد و از پیگیری ویژه در این خصوص خبر داد. در این آگهی آمده است؛ جاسوسی از باشگاه پرسپولیس و افشای برنامه ریزی شده اسناد آن به قصد انتشار که معمولاً از […]

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای جوسازی از باشگاه و افشای قراردادها را با هدف ایجاد بی ثباتی در پرسپولیس مد نظر قرار داد و از پیگیری ویژه در این خصوص خبر داد.

در این آگهی آمده است؛ جاسوسی از باشگاه پرسپولیس و افشای برنامه ریزی شده اسناد آن به قصد انتشار که معمولاً از طریق منابع مختلف و سایت های خبری هدفمند انجام می شود، پدیده جدیدی نیست. البته این اتفاق در بازه های زمانی خاصی می افتد و هر بار هدفش ایجاد بی ثباتی در پرسپولیس است. هواداران عزیز اگر به یاد او مراجعه کنید به یاد خواهید آورد؛ این اتفاق در بیشتر موارد در شرایطی رخ داده است که پرسپولیس پس از قهرمانی، با کنترل و مدیریت بحران ها و مشکلات بی پایان خود، آرامش نسبی برقرار کرده و تمرکز خود را بر حل و فصل اقتصادی و صعود دوباره به سمت قهرمانی گذاشته است. به جرات می توان گفت در دو دهه اخیر روال این بوده که پس از هر قهرمانی پرسپولیس فشار ایجاد بی ثباتی در کادر فنی، مشکلات مالی و یا مدیریت این مجموعه به صورت جدی اتفاق افتاده است.

با توجه به این پیشینه ذهنی، شرایط موجود و ارسال پی در پی مدارک داخلی باشگاه پرسپولیس از جمله قرارداد بازیکنان به رسانه های خاصی که در چنین مواقعی ماموریت دارند این کار را انجام دهند، برای پرسپولیسی ها چیز عجیب و تعجب آور نیست. باشگاه. شاید برخی انتظار آن را نداشتند. مدیریت باشگاه باید به اندازه کافی مشکلات هفته های قبل را مدیریت، حل و فصل کند. پس از آن منتظر می مانیم. ببینیم حرکت بعدی مقابل پرسپولیس چه خواهد بود. همچنین پیش بینی می کنیم در مرحله بعد به سمت خود تیم یا شبکه اقتصادی باشگاه بروند تا پرسپولیس را زمین گیر کنند. این یک پیش بینی نیست. تجربه گذشته این است که ما همیشه با چنین سناریوهایی روبرو هستیم.
در رابطه با انتشار مستندات، مدیریت باشگاه پرسپولیس به معاون حقوقی و حفاظت باشگاه دستور داد تا بررسی و پیگیری ویژه ای برای شناسایی عوامل و ابعاد این مشکل در داخل و خارج از باشگاه انجام دهد. قطعا با عوامل دخیل در این امر اقدامات مربوطه انجام خواهد شد. همچنین باشگاه این حق را برای خود محفوظ می دارد که نسبت به انتشار اسناد از طرق ویژه اقدام قانونی کند.

از این نظر باید توجه داشت که ارسال یا لو رفتن مدارک برای انتشار ممکن است لزوماً مستقیماً از سوی باشگاه اتفاق نیفتاده باشد و قطعاً در بررسی هایی که انجام می شود احتمالات متفاوتی در نظر گرفته خواهد شد.
از سوی دیگر یادآور می شویم که باشگاه پرسپولیس در مدیریت اخیر خود چه در رابطه با اسنادی که اخیرا منتشر شده و چه در موارد قبلی برخلاف برخی باشگاه های خاص چیزی برای کتمان ندارد. تمامی این اسناد در اختیار سازمان ها و نهادهای مختلف مربوطه می باشد. این موضوع در اسناد مالی بیشتر مشهود است، چرا که در روزهای اخیر ارزش قرارداد و دستمزد اعضای تیم از طریق منابع رسمی منتشر شده و تایید شده است که به باشگاه های تبلیغ شده بیش از پرسپولیس دستمزد ناعادلانه پرداخت شده است. . . پرسپولیس یکی از شفاف ترین باشگاه های فوتبال ایران است و همکاری باشگاه در این زمینه حتی از خواسته ها هم فراتر رفته است و در به اصطلاح افشاگری های اخیر هیچ چیز جدید و مغایرتی با اطلاعیه های باشگاه وجود ندارد، اما موضوع این است که افشای اسناد باشگاه که به ترتیب افشای اسناد دولتی افشا خواهد شد، قابل تامل و جای بحث و پیگرد از سوی باشگاه و نهادهای ذی صلاح است.

از این نظر مهم ترین نکته این است که مثل همیشه با حمایت هواداران و همبستگی تلاش کنیم تا از مشکلات و موانعی که بر سر راه پرسپولیس قرار دارد عبور کنیم. از آنجایی که ایجاد دردسر و پشت سر گذاشتن تیم همیشه جزئی از این سناریو بوده است، لازم است هواداران همچنان با هوشیاری و آمادگی به حمایت از پرسپولیس به خصوص این تیم ادامه دهند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)