افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

سپاهان فینالیست جام حذفی شد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 299649
سپاهان فینالیست جام حذفی شد – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و گل گهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز شنبه 5 خرداد ماه از ساعت 19 و 45 دقیقه و با محاکمه فنادی فر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. به نفع سپاهان تمام شد. ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، میلاد زکی پور (کارت […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و گل گهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز شنبه 5 خرداد ماه از ساعت 19 و 45 دقیقه و با محاکمه فنادی فر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. به نفع سپاهان تمام شد.

ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، میلاد زکی پور (کارت قرمز-76)، هادی محمدی (کارت زرد-53)، سیاوش یزدانی (کارت زرد-70)، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن (کاوه رضایی-59) ، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری (محمد دانشگر-86) و شهریار مغانلو (کارت زرد-88) (آریا یوسفی-90+1).

تیم گل: ابوالفضل رزاق پور، محمدرضا اکبری، علیرضا علیزاده (کارت زرد 68)، بهنام برزای (کارت زرد 19)، علی اصغر عشوری (کارت زرد 79)، علیرضا کوشکی، مهدی مامی زاده (71-اریک باینما) 76) – کارت قرمز باینما، مسیح زاهدی، سعید سحرخیزان (61-مسعود زیرکزمینی)، سامان فلاح (کارت زرد 8+90)، احمدرضا زنده‌روح.

* در دقیقه 80 داور به مارینوس اوزونیدیس کارت زرد داد.

بازی با حمله بازیکنان سپاهان آغاز شد که نتیجه ای برای زردپوشان نداشت و در ادامه علی اصغر عشوری در برخورد با بازیکن سپاهان مصدوم شد و بازی برای دقایقی متوقف شد.

اولین حمله و گل اول گل گهر

در دقیقه 6 در حالی که بازیکنان گل گهر برای اولین بار به سمت دروازه سپاهان حمله کردند، ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ گل گهر از اشتباه نیما میرزازاد استفاده کرد و با یک ضربه مستقیم توپ را وارد دروازه سپاهان کرد. نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان “مارینوس اوزونیدیس” بود.

هواداران سپاهان پس از دریافت گل، علیه بازیکنان این تیم شعار سر دادند.

در دقیقه 9 باز هم بازیکنان گل گهر حمله ای را به سمت دروازه سپاهان تدارک دیدند که مهدی میمی زاده از بیرون محوطه شوت کرد و نیما میرزازاد به سختی توپ را به کرنر فرستاد.

واکنش زیبای اخباری مانع از گلزنی رضاییان شد

در دقیقه 16 نزدیک خط کرنر، یک ضربه ایستگاهی برای بازیکنان سپاهان اعلام شد. رامین رضاییان پشت توپ ایستاد و از زاویه بسته دروازه را نشانه رفت که دروازه بان به خوبی توپ را دفع کرد.

در دقیقه 24 بازی یکی از هواداران سپاهان قصد ورود به زمین را داشت که با پوسترهای تبلیغاتی برخورد کرد و توسط مسئولان ورزشگاه از زمین اخراج شد.

فرصت سوزی سحرخایزان

در دقیقه 26 بازیکنان گل گهر یک ضد حمله از سمت راست به سمت دروازه سپاهان تدارک دیدند که ممی زاده او توپ را به بیرون پاس داد و کوشکی صاحب توپ شد و سعید سحرخیزان توپ را وارد محوطه جریمه کرد و این بازیکن در یک این وان. تک به تک با میرزازاد، توپ را از بین پاهای میرزازاد رد کرد، اما ضربه او قوی نبود و در آستانه ورود به دروازه، هادی محمدی توپ را از خط دروازه دور کرد تا گل گهر شاید گل دوم را به ثمر نرساند. این بازی.

در دقیقه 36 بازیکنان سپاهان به سمت دروازه گل گهر حمله کردند. میلاد زکی پور از سمت چپ توپ را به داخل محوطه فرستاد و رضا شکاری به توپ ضربه زد که پس از برخورد به مدافع گل گهر، توپ به کرنر رفت.

واکنش بیش از حد به این خبر زکی پور را ناکام گذاشت.

در پایان نیمه اول بازیکنان سپاهان حملات متعددی را به سمت دروازه گل گهر انجام دادند. در یکی از این موارد در دقیقه 42 توپ به میلاد زکی پور رسید و این بازیکن سرکشی از بیرون محوطه به پایان رسید. که محمدرضا اخباری گلزنی کرد. زیبایی توپ را به کرنر فرستاد.

گل محمدی در نیمه اول سپاهان را از شکست نجات داد

در آخرین دقیقه نیمه اول کرنر برای سپاهان ایجاد شد و رامین رضاییان توپ را وارد محوطه جریمه گل گهر کرد و هادی محمدی توانست با ضربه سر مدافع گل گهر گل تساوی سپاهان را به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان دیرتر از گل گهر وارد زمین شدند و نیمه دوم این دیدار با دقایقی تاخیر آغاز شد.

بازیکنان سپاهان نیمه دوم را مانند نیمه اول هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی نیمه دوم موقعیت های متعددی ایجاد کردند که هیچ کدام از توپ هایشان به دروازه نرسید.

در نیمه دوم تا دقیقه 65 هیچ موقعیت حساسی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد و توپ بیشتر در دستان بازیکنان سپاهان باقی ماند.

محمدی فرشته نجات مرئیس

در دقیقه 66 بازی، سپاهان یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ گرفت، میلاد زکی پور توپ را به سمت دروازه فرستاد و بعد از اشتباه محمدرضا اخباری، هادی محمدی توانست با ضربه سر دوم دروازه را باز کند. زمان. تا سپاهان برای اولین بار در این بازی میهمان خود را شکست دهد.

درگیری بازیکنان دو تیم و اخراج زکی پور و باینما

در دقیقه 75 اریک باینما برایان دابو را به زمین آورد و در ادامه میلاد زکی پور با باینما درگیر شد و داور هر دو بازیکن را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد. این در حالی بود که باینما تنها 5 دقیقه از ورودش به زمین می گذشت.

سپاهان با این پیروزی راهی دیدار فینال جام حذفی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.