افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

این چهره جنجالی از قالیباف حمایت کرد. آیا شما نقشی در حمله به سفارت عربستان داشتید؟

  • کد خبر : 299499
این چهره جنجالی از قالیباف حمایت کرد.  آیا شما نقشی در حمله به سفارت عربستان داشتید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن کاردیهان یکی از چهره های جنجالی سال های اخیر با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی حمایت خود را از محمدباقر قالیباف اعلام کرد. وی در جریان حمله به سفارت عربستان در ژانویه 2014 جزو متهمان بود و به مدت 48 روز در بازداشت بود، اما تبرئه شد. کردیهان […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن کاردیهان یکی از چهره های جنجالی سال های اخیر با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی حمایت خود را از محمدباقر قالیباف اعلام کرد.

وی در جریان حمله به سفارت عربستان در ژانویه 2014 جزو متهمان بود و به مدت 48 روز در بازداشت بود، اما تبرئه شد.

کردیهان در پستی نوشت: “اگر کسی کسی را نابود نکند؛ قالیباف تا مدت ها رئیس جمهور می شود. پ.ن: تاکید می کنم هیچکس کسی را تخریب نکند؛ نه قالیباف ها دکترها را نابود کنند و نه زاکانی جلیلی! و هیچ گزینه دیگری.

او همچنین در پست دیگری نوشت: اگر هرکسی هر کارنامه ای که هست آن را در دایره می گذاشت! هر چه که باشد، کوچک و بزرگ، قدیم و جدید، و هیچ چیز دیگری جز سابقه، ملاک انتخاب مردم نیست، قالیباف قطعاً با فاصله بسیار بسیار بسیار طولانی رئیس جمهور خواهد شد!

وی از چهره های نزدیک به قالیباف بود و در سال 1392 از وی حمایت کرد. اسحاق جهانگیری در مناظره های انتخابات ریاست جمهوری 1395 خطاب به قالیباف گفت: مهاجمان سفارت عربستان در حال حاضر در ستاد انتخابات چه کسانی هستند؟

پس از حمله به سفارت، حسین ذوالفقاری، معاون سابق امنیتی و انتظامی وزارت کشور درباره مهاجمان گفت: این افراد سازماندهی شده آمدند و بیش از 10 سال است که در کرج و تهران فعالیت می‌کنند و تمرکزشان بر این است. برخی از مسئولان آگاهانه و ناآگاهانه از آنها حمایت کرده اند.

حمله به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری عربستان در مشهد باعث به هم خوردن روابط دیپلماتیک تهران و ریاض و پیامدهای جدی برای سیاست خارجی این کشور شد.

۲۹۲۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.