افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

پشت صحنه نامه سازمان لیگ به پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور

  • کد خبر : 29924

4 باشگاه های سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تا فردا (سه شنبه) فرصت دارند تا قراردادهای امضا شده خود را به سازمان لیگ فوتبال ارائه کنند. محمدرضا کیشوری فرد، رئیس سازمان لیگ فوتبال در نامه ای به سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور از این چهار باشگاه خواست تا فردا (سه شنبه) قراردادهای خود را به […]

4 باشگاه های سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تا فردا (سه شنبه) فرصت دارند تا قراردادهای امضا شده خود را به سازمان لیگ فوتبال ارائه کنند.

محمدرضا کیشوری فرد، رئیس سازمان لیگ فوتبال در نامه ای به سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور از این چهار باشگاه خواست تا فردا (سه شنبه) قراردادهای خود را به این سازمان تحویل دهند.

این نامه حاوی نکاتی بود که یکی از آنها ارسال آن به چهار باشگاه لیگ برتری و همچنین مهلت ارسال این نامه تا 7 خرداد بود زیرا پایان نقل و انتقالات 21 مرداد است. به همین دلیل در مورد این نامه تردیدهایی وجود داشت.

پیگیری این نامه نشان داد که برنامه سازمان لیگ برای بررسی و راستی آزمایی قراردادهای باشگاه های لیگ برتری مرحله به مرحله است که اولین گام آن با سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور بود. از این نظر پس از بررسی قراردادهای این چهار باشگاه، نوبت به 12 باشگاه لیگ برتری دیگر می رسد.

همچنین سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور نیز موظفند تنها قراردادهایی را که تاکنون امضا شده است به سازمان لیگ فوتبال برای راستی آزمایی ارائه کنند. در نتیجه این نامه به معنای پایان فعالیت نقل و انتقالاتی این چهار باشگاه نیست و تنها به دلیل اینکه بررسی و راستی آزمایی قراردادهای لیگ برتر انباشته نشده است، سازمان لیگ درخواست ارائه قرارداد به سپاهان را داده است. ، استقلال، پرسپولیس و تراکتور.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)