افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

حلالی: باشگاه باید مربی برتر خارجی بگیرد/ عثمر سرمربی نبود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 299090
حلالی: باشگاه باید مربی برتر خارجی بگیرد/ عثمر سرمربی نبود – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این باشگاه باید مربی برتر خارجی بگیرد و اگر توان مالی ندارد مربی ایرانی بگیرد. اسماعیل حلالی در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست و دوم اظهار کرد: پرسپولیس قهرمان شد اما سال بسیار پرتلاطمی را پشت سر گذاشت. در ابتدای فصل این باشگاه می […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این باشگاه باید مربی برتر خارجی بگیرد و اگر توان مالی ندارد مربی ایرانی بگیرد.

اسماعیل حلالی در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست و دوم اظهار کرد: پرسپولیس قهرمان شد اما سال بسیار پرتلاطمی را پشت سر گذاشت. در ابتدای فصل این باشگاه می توانست در پست های ضعیف بازیکنان تاثیرگذاری را جذب کند اما این اتفاق نیفتاد و روند رشد پرسپولیس را مختل کرد. به همین دلیل پرسپولیس در نیم فصل با مشکلات زیادی مواجه شد و در برخی دیدارها امتیاز از دست داد.

و افزود: در نیم فصل و بعد از رفتن یحیی گل محمدی همه فکر می کردند مشکلات بیشتر می شود اما با جذب چند بازیکن در پست هایی که تیم نیاز داشت از بسیاری از مشکلات کاسته شد. روند فنی تیم بهتر خواهد شد و تیم از نظر فنی متعادل خواهد بود.

وی در ادامه درباره عملکرد اسمار در پرسپولیس گفت: اسمار نه آن زمان و نه الان سرمربی نبود، اما از آنجایی که او در این تیم کار می کرد، بازیکنان او را به خوبی می شناختند و او به اندازه کافی شناخت پیدا کرد، بنابراین به عنوان سرمربی انتخاب شد. . در آن زمان او از نظر روحی و روانی به تیم کمک زیادی کرد. بازیکنان هم دوست نداشتند که یک نفر دیگر بیاید و بخواهد با افکار فنی آنها مقابله کند. پرسپولیس اگرچه در جام حذفی به همراه اسمار شکست خورد و حذف شد، اما در لیگ بردهای ارزشمندی به دست آورد و تیم به ثبات رسید.

حلالی در ادامه به رقبای پرسپولیس در فصل گذشته اشاره کرد و گفت: مهمترین رقیب پرسپولیس استقلال بود، آنها فقط در کسب نتیجه ثابت بودند اما حواشی زیادی داشتند. همین موضوع باعث شد پرسپولیس به روند خوب خود ادامه دهد و مدعی قهرمانی بماند. به هر حال فصل پرنوسانی را شاهد بوده ایم اما پرسپولیس می دانست چگونه به عملکرد خوب خود ادامه دهد و در نهایت به قهرمانی برسد.

وی همچنین درباره جدایی عثمر از پرسپولیس گفت: فکر می کنم این پرسپولیس بود که به اسمار اعتبار داد. اگر اسمار الان از دیگر تیم های خارجی پیشنهاد دارد به این دلیل است که پرسپولیس به او اعتماد کرده است. چیزی که الان می گویم این است که او مربی نیست و وقتی به ایران آمد به عنوان مربی آمد اما در مقطعی باشگاه تصمیم گرفت او را به عنوان مربی انتخاب کند. هنر مربی زمانی مشخص می شود که خودش تیم را ببندد و با آن تیم کار کند و نتیجه بگیرد. به نظر من خوب است که عثمار به دنبال فردی که بتواند سرمربی باشد، رفت.

حلالی همچنین درباره اینکه آیا باشگاه در شرایط فعلی باید دنبال مربی ایرانی یا خارجی باشد، بیان کرد: اگر قرار است مربی خارجی بیاورند باید مربی سطح بالایی انتخاب شود و اگر باشگاه آن توان مالی را ندارد. ، بهتر است سراغ مربیان ایرانی برویم. آنها توانایی فنی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس را دارند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)