افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

هزینه سفر به بلغارستان هزینه سفر به وارنا |

  • کد خبر : 299020
هزینه سفر به بلغارستان هزینه سفر به وارنا |

سفرهای خارج از کشور همیشه وسوسه انگیز و جذاب هستند. اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید، گزینه های مختلفی پیش روی شماست. اما اینکه کدام یک را انتخاب می کنید به علایق و شرایط شما بستگی دارد. یکی از کشورهای محبوب در بین هموطنان کشور بلغارستان است. یکی از دلایل محبوبیت بلغارستان را […]

سفرهای خارج از کشور همیشه وسوسه انگیز و جذاب هستند. اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید، گزینه های مختلفی پیش روی شماست. اما اینکه کدام یک را انتخاب می کنید به علایق و شرایط شما بستگی دارد. یکی از کشورهای محبوب در بین هموطنان کشور بلغارستان است. یکی از دلایل محبوبیت بلغارستان را می توان اروپایی بودن این کشور دانست. بلغارستان در شرق اروپا واقع شده و یکی از کشورهای بالکان است. با اطلاع از هزینه سفر به بلغارستان و مطالعه راهنمای سفر به بلغارستان، تصمیم بهتری در مورد سفر به این کشور خواهید گرفت.

به هر حال، وارنا محبوب ترین شهر در بلغارستان است. چون شهری ساحلی است و علاوه بر دریا و ساحل، جاذبه های فراوان دیگری نیز برای جذب گردشگر دارد. بنابراین هزینه سفر به وارنا در زیر ذکر شده است.

قیمت بلیط هواپیما در بلغارستان

برای سفر به خارج از کشور دانستن قیمت بلیط هواپیما بسیار مهم است. قیمت به روز بلیط هواپیما صوفیه را در صفحه پروازهای تهران – صوفیه بررسی کنید. البته طبیعی است که قیمت این بلیط کمی بالا و پایین می شود و در زمان های مختلف تغییر می کند. علاوه بر زمان، عواملی مانند نوع ایرلاین و کلاس پروازی نیز در تعیین قیمت بلیط هواپیما به صوفیه نقش دارند.

هزینه سفر به وارنا.

هنگام خرید بلیط هواپیما وارنا یا صوفیه در اسمارتک نیوز، می توانید از تقویم قیمت استفاده کنید. با تقویم قیمت می توانید بهترین قیمت بلیط را چند روز قبل و بعد از تاریخ مورد نظر مشاهده کنید. قیمت بلیط شما ممکن است در چند روز تغییر کند.

سفر زمینی به بلغارستان

برای کاهش هزینه سفر به بلغارستان می توانید با اتوبوس سفر کنید. برای سفر زمینی به بلغارستان ابتدا باید سوار اتوبوس تهران به استانبول و سپس اتوبوس استانبول به وارنا شوید. در صفحه سفر به استانبول با اتوبوس، قیمت به روز بلیط اتوبوس تهران به استانبول را بررسی کنید. از سوی دیگر، قیمت بلیط اتوبوس استانبول به وارنا بین 320 تا 610 هزار تومان (در پاییز 2018) است. با این حساب هزینه سفر به وارنا کاهش چشمگیری خواهد داشت.

قیمت سفر به بلغارستان. قیمت سفر به بلغارستان.

قیمت هتل در بلغارستان

پس از خرید بلیط هواپیما باید به فکر رزرو هتل نیز باشید. برای بیان قیمت هتل در بلغارستان مجددا قیمت های دو شهر صوفیه و وارنا را بررسی می کنیم.

اگر می خواهید قیمت سفر به بلغارستان ارزان باشد، می توانید یک هتل 1 ستاره رزرو کنید. اما اگر می خواهید کمی بیشتر هزینه کنید و از خدمات بهتری بهره مند شوید، می توانید هتل های 3 ستاره را انتخاب کنید.

سفر به بلغارستان سفر به بلغارستان

در سفر به وارنا می توانید هتل هایی با قیمت های متفاوت پیدا کنید. اما با کمی پول بیشتر می توانید به هتل های 4 ستاره وارنا بروید. نکته دیگر این است که بسته به شرایط خود می توانید هتل های ارزانتر یا گرانتر را خودتان رزرو کنید. در واقع این قیمت ها تقریبی هستند و ممکن است قیمت های بسیار بالاتر و پایین تری از آن پیدا کنید.

یکی از مواردی که بر قیمت هتل تاثیر می گذارد زمان سفر شماست. به عنوان مثال، وقتی می دانید که بهترین زمان برای سفر به بلغارستان است، احتمالاً قیمت هتل ها گران تر است و بالعکس.

هزینه ویزای بلغارستان و هزینه های خروج

بلغارستان یکی از کشورهای عضو شنگن است، بنابراین برای سفر به آنجا نیاز به ویزا دارید. برای اخذ ویزای بلغارستان باید به سفارت این کشور مراجعه کرده و پس از تهیه مدارک لازم منتظر ویزای خود باشید. اما باید هزینه ویزای بلغارستان را نیز در حساب کاربری و دفتر سفر خود لحاظ کنید. هزینه ویزای بلغارستان برای بزرگسالان 60 یورو می باشد. برای کودکان 6 تا 11 سال باید 35 یورو بپردازید. اما برای کودکان زیر 6 سال هزینه ای دریافت نمی شود.

برای اینکه بتوانید پا به آن سوی مرز بگذارید، علاوه بر داشتن گذرنامه، باید عوارض خروج از کشور نیز پرداخت کنید. نرخ های خروج کشور را حتما بخوانید.

هزینه سفر به بلغارستان

تور وارنا نیز یک گزینه راحت و بدون دردسر برای شماست. در بیشتر موارد، تورهای بلغارستان کارهایی مانند خرید بلیط، رزرو هتل، دریافت ویزا و غیره را انجام می دهند. قیمت تور وارنا را حتما بررسی کنید.

تور بلغارستان تور بلغارستان

برخی از افراد قیمت سفر به وارنا بلغارستان را به تنهایی زیر سوال می برند.

هزینه غذا و خوراک در بلغارستان

یکی دیگر از مواردی که هزینه سفر به بلغارستان را جبران می کند، هزینه غذا است. اگر از آن دسته افرادی هستید که در رستوران غذا می خورید به این قیمت ها توجه کنید.

هزینه سفر به وارنا. هزینه سفر به وارنا.

هزینه غذا در رستوران های زنجیره ای بلغاری.

هزینه غذا در رستوران های زنجیره ای بین 3 و نیم تا 5 یورو متغیر است.

هزینه غذا در رستوران های ارزان بلغارستان

در رستوران های ارزان بلغارستان بین 5 تا 8 یورو تخمین زده می شود.

طبیعتا در رستوران های معمولی غذای بهتر و خوشمزه تری خواهید خورد. هزینه غذا در این رستوران ها بین 8 تا 13 یورو متغیر است.

هزینه غذا در رستوران های گران قیمت بلغارستان

اما اگر تصمیم گرفته اید در رستوران های گران قیمت غذا بخورید یا حداقل در آنجا غذا بخورید، باید حداقل 13 یورو هزینه کنید.

هزینه تفریح ​​و گردشگری در بلغارستان.

هزینه های تفریح، سفر و هزینه های ورودی به مکان های توریستی در بلغارستان خیلی زیاد نیست.

هزینه سفر به بلغارستان هزینه سفر به بلغارستان

هزینه حمل و نقل در بلغارستان

در سفر به وارنا طبیعتاً باید مسافت مشخصی را با وسایل نقلیه عمومی طی کنید. هزینه ایاب و ذهاب با اتوبوس، تاکسی و … در زیر ذکر شده است. در این شهر.

بهترین زمان برای سفر به بلغارستان بهترین زمان برای سفر به بلغارستان

کرایه اتوبوس

اتوبوس یکی از بهترین وسایل حمل و نقل عمومی برای سفر به وارنا است. 40 خط اتوبوس پوشش بسیار خوبی برای شهر دارند. هزینه بلیط اتوبوس در وارنا 0.51 یورو است.

کرایه تاکسی

طبیعتا هزینه تاکسی در وارنا از هزینه اتوبوس بیشتر است. کرایه تاکسی در وارنا 0.53 یورو است. برای هر کیلومتر باید 0.43 یورو بپردازید.

با جمع و ضرب این اعداد یکی از مهم ترین عوامل تشکیل دهنده هزینه سفر به وارنا یعنی حمل و نقل به دست می آید.

خرید در بلغارستان

سفر به بلغارستانسفر به بلغارستان

به هر حال بهتر است در مورد خرید صحبت کنیم. حتما دوست دارید برای تکمیل سفر خود به مراکز خرید بلغارستان بروید و سوغاتی بخرید. بنابراین بد نیست در هزینه سفر به بلغارستان قیمت سوغاتی را نیز در نظر بگیرید. در زیر قیمت برخی از محصولات را ذکر می کنیم تا راحت تر تصمیم بگیرید.

میانگین قیمت لباس در بلغارستان بین 30 تا 50 یورو است.

قیمت شلوار جین در این کشور بین 30 تا 40 یورو است

قیمت کفش چرمی حدود 60 یورو است.

اگرچه این سه مورد تنها نمونه‌هایی از محصولات موجود در مراکز خرید بلغارستان هستند، اما به شما کمک می‌کنند تا یک ایده نسبی از قیمت‌ها به دست آورید.

هزینه تماس در بلغارستان

هنگام سفر به بلغارستان برای ارتباط با همسفران و عزیزان خود در ایران به تلفن نیاز دارید. در بلغارستان اپراتورهای مختلفی وجود دارد که می توانید سیم کارت بخرید.

خلاصه هزینه سفر به بلغارستان

طبق آنچه تاکنون گفته شد سفر به بلغارستان حداقل 6 میلیون تومان هزینه دارد. البته طبیعی است که اگر بخواهید در طول سفر به رستوران های مجلل بروید و خریدهای مفصلی انجام دهید، باید بیش از این مبالغ هزینه کنید. از طرفی اگر با اتوبوس سفر کنید و در هتل 1 ستاره اقامت کنید، هزینه سفر به وارنا می تواند حدود 3 میلیون تومان باشد.

هزینه سفر به بلغارستان هزینه سفر به بلغارستان

واضح است که برای خوش گذرانی و شاد بودن نیازی به خرج کردن پول زیاد نیست. کافی است برنامه ریزی منظم و دقیق را بدانید و بدانید چگونه شاد باشید. بنابراین می توانید بدون پول زیاد سرگرم شوید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.