افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

رسولی: نماینده ای که عملکرد ضعیفی داشته باشد دوباره معرفی نمی شود

  • کد خبر : 29894
رسولی: نماینده ای که عملکرد ضعیفی داشته باشد دوباره معرفی نمی شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: عملکرد نمایندگانی که با لیست ما وارد مجلس شده اند در حال بررسی است و در صورت ضعف با نماینده قبلی خداحافظی کرده و فرد جدیدی معرفی می کنیم. . . برای انتخابات به گزارش ایسنا، امیر ابراهیم رسولی در نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اظهار […]

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: عملکرد نمایندگانی که با لیست ما وارد مجلس شده اند در حال بررسی است و در صورت ضعف با نماینده قبلی خداحافظی کرده و فرد جدیدی معرفی می کنیم. . . برای انتخابات

به گزارش ایسنا، امیر ابراهیم رسولی در نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شورای ائتلاف پس از مجلس یازدهم در سال های اخیر مرخصی نداشته و جلسات شورای اسلامی شهر به طور مرتب برگزار می شود. برخی افراد به دلیل مشغله کاری ما را ترک کردند. امیدواریم شورای ائتلاف بتواند کمبودها را برای کمک به انقلاب جبران کند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد نمایندگان شوراها در مجلس یازدهم گفت: شاید این اولین بار در تاریخ انتخابات کشور و در بین جریانات سیاسی باشد که سازمانی مانند شورای ائتلاف در 8 ماه گذشته فعال بوده و ارزیابی برای ارزیابی عملکرد نمایندگان مجلس ایجاد کرده است.

وی افزود: این کارگروه متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی است و مهم ترین وظیفه آن تدوین کارنامه عملکرد هر نماینده و مستندسازی دقیق و دقیق عملکرد اعضای شورای ائتلاف از جمله رفتار نمایندگان به طور کامل است. مجلس، مصاحبه، عملکرد در فراکسیون و همچنین ارزیابی عملکرد در حوزه انتخابیه توسط شورای ائتلاف در استان.

رسولی ادامه داد: در صورت هرگونه ضعف عملکردی از نماینده قبلی خداحافظی می کنیم و فرد جدیدی معرفی می شود. با این افراد بدون رحم رفتار خواهد شد. مهمترین اقدام شورای ائتلاف به لحاظ مسئولیت در قبال مردم، ارزیابی دقیق عملکرد نمایندگانی است که با لیست شورای ائتلاف وارد مجلس شده اند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور جبهه پایداری و شبح نزدیک به محمود احمدی نژاد در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، تصریح کرد: شورای ائتلاف حزب نبست؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلابی و شبح نزدیک به محمود احمدی نژاد در این شورا حضور دارند. این مجموعه ای از جریان های مختلف است که گاهی اوقات در همه موارد همسو نیستند. حلقه شورای ائتلاف نه تنها سیاسی بلکه صنفی نیز هست. هرکس متعهد به انقلاب باشد می تواند کشوری داشته باشد. اگر گروه ها این ائتلاف را می پذیرند، فردگرایی را کنار بگذارند و ائتلاف کنند.

وی تاکید کرد: هرکس متعهد به انقلاب و کشور باشد درب شورای موتلفه به روی او باز است اما به شرطی که دور یک میز بنشیند و از حرف های شخصی خودداری کند و کار جمعی کند. ما نمی گوییم چه کسی می آید و چه کسی نمی آید. هرکس انقلاب اسلامی و قانون اساسی و نظام را قبول داشته باشد بدون در نظر گرفتن نام و رسمش می تواند بیاید. ما جلوی کسی را نمی گیریم اما دنبال کسی نمی رویم تا بگوییم بیاید.

رسولی یادآور شد: اگر شخص، تشکل یا جریانی اجازه حضور داشته باشد و بخواهد در شورای ائتلاف حضور داشته باشد، مشکلی نداریم. ما با آغوش باز هر جریان و سازمانی را که شما بخواهید می پذیریم.

سخنگوی شورای ائتلاف در پاسخ به این سوال که آیا شورای وحدت و شورای ائتلاف در زمان انتخابات در کنار هم خواهند بود، گفت: در فضای سیاسی می توان نام های مختلفی را مطرح کرد که از آن جمله می توان به شورای وحدت اشاره کرد. ما شورای ائتلافی داریم که همه نیروهای انقلاب در آن حضور دارند. مثلاً آقای سیدرضا تقوی که در جلسات ما شرکت می کند به جامعه روحانیت مبارز برمی گردد. اساساً ما بین جنبش خود و سایر احزاب انقلابی خط مقدم، تفرقه یا بیگانگی نمی بینیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مذاکراتی با شورای وحدت برای انتخابات صورت گرفته است، ادامه داد: مذاکرات متعددی انجام شده است. وقتی آقای تقوی در شورای ائتلاف است یعنی یکی از اعضای جامعه روحانیت حضور دارد. در این جلسات آقای بهنر نیز حضور دارند. ما از قبل تجربه کار در شورای ائتلاف را داشتیم و در شورای شهر و مجلس لیست دادیم که با استقبال خوبی مواجه شد اما عده ای هم بودند که رفتند و لیست خودشان را دادند.

رسولی یادآور شد: اکنون در شورای ائتلاف زائران و ایثارگران و حزب پیشرفت نزدیک به آقای قالیباف حضور دارند و صنوف و اصناف نیز حضور دارند.

سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلاب در پاسخ به سوالی درباره پیش بینی وی از حضور در انتخابات اظهار کرد: پیش بینی حضور در انتخابات در حال حاضر برای 20 اسفند که تا آن زمان زمان زیادی است، پیش بینی نادرستی است. می توان انتظار داشت در انتخابات شرکت کند. برای ما شرکت کردن بسیار مهم است حتی اگر به نوعی شکست بخورم. ایجاد این شور در جامعه و شاهد حضور بالای مردم در انتخابات مهم است.

وی در پاسخ به سوالی درباره تناسب انتخابات گفت: ما در یکی دو جلسه بحث کردیم و جمع بندی که داشتیم این بود که هیچ قانونی که تصویب شد موضع نگیریم و رعایت کنیم. این موضوع در شورای وحدت موافقان و مخالفانی داشت. حامیان توجه را به افزایش مشارکت جلب کردند و مخالفان گفتند که ابتدا باید نقش حزب در کشور تقویت شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.