افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

عکس زن فوق العاده زیبای ارسطو در پایتخت در واقعیت / جذاب تر از همه زن های او در سریال پایتخت! + عکس همه همسران.

  • کد خبر : 298777
عکس زن فوق العاده زیبای ارسطو در پایتخت در واقعیت / جذاب تر از همه زن های او در سریال پایتخت!  + عکس همه همسران.

مونا فیض پور، همسر احمد مهرانفر درباره همسرش گفت: درست است که شما بازیگر هستید و همیشه گریم هایتان متفاوت است و باید نقش های متفاوتی بازی کنید، اما با من همیشه یک شکل بودید و هستید، یعنی خود واقعیت و کاملا تک رنگ عکس همسران ارسطو در پایتخت. چوچانگ همسر چینی ارسطو، منگ هانژانگ […]

مونا فیض پور، همسر احمد مهرانفر درباره همسرش گفت: درست است که شما بازیگر هستید و همیشه گریم هایتان متفاوت است و باید نقش های متفاوتی بازی کنید، اما با من همیشه یک شکل بودید و هستید، یعنی خود واقعیت و کاملا تک رنگ

احمد مهرانفر

احمد مهرانفر

عکس همسران ارسطو در پایتخت.

چوچانگ همسر چینی ارسطو، منگ هانژانگ است. او بازیگر چینی سریال پایتخت ویژه نوروز 1393 است که در آن نقش همسر ارسطو را بازی می کرد.

اگرچه در زمان ورود چشم بادامی به این سریال، بسیاری از بینندگان تصور می کردند که این بازیگر زن افغانستانی است، اما بازیگر نقش چوچانگ، همسر ارسطو، اهل چین بود و از طریق سفارت چین برای بازی در این سریال معرفی شد.» پایتخت 3.

همسر ارسطو

دختر محمود نقاش

عاریفه معماریان متولد شاهرود سمنان بازیگر است. او دانشجوی بازیگری است که از سال ۱۳۸۰ وارد عرصه بازیگری شد و سال ها در استان خراسان روی صحنه رفت. عریفه معماریان برای اولین بار با بازی در فیلم دو روز ماندن به کارگردانی عمار خطی جلوی دوربین رفت.

این بازیگر در سال 1375 تصمیم گرفت برای ادامه فعالیت در پایتخت به تهران مهاجرت کند و پس از چندین تجربه تئاتر در نهایت برای اجرای نمایش خانه مانکن در سال 1396 انتخاب شد.

عارف معماریان در 22 تیر 1370 در شاهرود استان سمنان به دنیا آمد. شغل پدر عارفه کارمندی است، او دو خواهر به نام های عادل و آزاده نیز دارد. وی فارغ التحصیل هنرستان بازیگری درشت، بازیگری در عرصه تئاتر را از سال 1380 آغاز کرد و سال ها در استان خراسان روی صحنه رفت.

عارفه معماریان

عارفه معماریان

خانم فدوی

احمد مهرانفر در کنار لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در سریال پایتخت بازی کرد. ارسطو خواستگار او در پایتخت 2 بود.

لیندا کیانی یک خواهر و 4 برادر دارد و تحصیلات خود را تا به امروز برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته فلسفه ادامه داده است. فعالیت هنری خود را با شرکت در دوره های آموزشی بازیگری زیر نظر محمدرضا شریفی نیا آغاز کرد. پس از این مدت با معرفی شریفی نیا وارد مجموعه تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در نقش «مهتاب» در این مجموعه تلویزیونی توجه علاقه مندان به سینما را به بازیگری و مهارت های خود جلب کرد. وی تاکنون در مجموعه های تلویزیونی ساعت شنی، روز حسرت و رستگاران و در فیلم ناسپاس بازی کرده است.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

سمیرا حسن پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان در 25 آذر 1392 در تهران به دنیا آمد وی در خانواده ای 5 نفره بزرگ شد و دارای 2 برادر است. این هنرمند فارغ التحصیل رشته تئاتر در دانشگاه است. سمیرا حسن پور در سال ۱۳۹۴ با سامان سالور کارگردان سینما ازدواج کرد و این زوج فرزندی ندارند.

سمیرا حسن پور

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.