افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بادامکی: بودجه محدود داریم، سرمربی پرسپولیس ایرانی نیست/علیپور سرباز است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 298770
بادامکی: بودجه محدود داریم، سرمربی پرسپولیس ایرانی نیست/علیپور سرباز است – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: همه مربیانی که در حال مذاکره با آنها هستیم خارجی هستند و با احترام به مربیان ملی هیچ گزینه ایرانی را مد نظر نداریم. حسین بادامکی امروز (جمعه) در حاشیه بازی فوتبال پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به بهانه روز جهانی مبارزه با کار کودکان در جمع خبرنگاران درباره پایان همکاری […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: همه مربیانی که در حال مذاکره با آنها هستیم خارجی هستند و با احترام به مربیان ملی هیچ گزینه ایرانی را مد نظر نداریم.

حسین بادامکی امروز (جمعه) در حاشیه بازی فوتبال پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به بهانه روز جهانی مبارزه با کار کودکان در جمع خبرنگاران درباره پایان همکاری با عثمر گفت: به تمام آرزوهای او رسیدیم. اما به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی امکان ادامه همکاری وجود نداشت.

وی افزود: از نظر ما مشکلات برطرف شد و در جزئیات به همه توافقات رسیدیم. قرار شد به راننده ای بدهند که انگلیسی بلد بود و می خواستند در فلان نقطه شهر خانه داشته باشند و توافق شد و بر سر نوع بلیتی که برای رفت و آمدشان می خواستند به توافق رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: عثمر سه موضوع از جمله مشکلات خانوادگی، دریافت کل مبلغ فصل قبل و داشتن پیشنهاد را مطرح کرده بود. البته بحث بیماری همسرش هم بود که در هر سه مورد آن را حل کردیم اما فقط بحث بیماری همسرش خارج از حوزه اختیارات ما بود.

کم در پاسخ به این سوال که آیا تفاوت مالی وجود دارد؟ گفت: مشکل مالی نداشت.

باداماکی همچنین درباره برخی گزینه ها مانند اسکوچیچ و سرمربی ناپولی در فصل گذشته توضیح داد: وقتی پرسپولیس مربی ندارد، این مشکلات به طور طبیعی به وجود می آید. ما در نیم فصل همین مشکل را داشتیم. تا 2-3 روز پیش منتظر پاسخ عثمار بودیم و اکنون در حال بررسی گزینه هایی هستیم که به باشگاه ارائه شده است.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه مربیانی که در حال مذاکره با آنها هستیم خارجی هستند و با احترام به مربیان ملی، هیچ گزینه ایرانی را مد نظر نداریم. با توجه به اینکه بودجه محدودی داریم انتخاب مربی برای ما کمی سخت است.

وی افزود: باشگاه علاقه مند است زودتر مربی خود را انتخاب کند تا حاشیه ها زیاد نشود و هواداران استرس کمتری داشته باشند اما نمی توانیم تاریخ دقیقی را مشخص کنیم زیرا عجولانه اقدام صحیح نیست.

بادامکی در خصوص جذب بازیکن گفت: با توجه به محدودیت زمانی و مشکلات مربوط به اخذ ویزا، هر دو وظیفه (انتصاب سرمربی و جذب بازیکن) را انجام خواهیم داد. تمرینات قرار بود از دهه اول تیرماه آغاز شود اما اکنون برنامه با تغییر جزئی مواجه خواهد شد.

وی در خصوص لیست جامانده از این تیم نیز اظهار داشت: باید با چند نفر خداحافظی کنیم. با توجه به محدودیت 19 بازیکن در لیست بزرگسالان، طبیعی است که باید از چند بازیکن جدا شویم، اما سعی می کنیم اکثریت بازیکنان را حفظ کنیم و با اضافه کردن بازیکنان جدید، تیم را تقویت کنیم.

وی همچنین در مورد جذب علی علیپور به پرسپولیس گفت: من نیم فصل با آقای علیپور که قرارداد داشت صحبت کردم اما برای فصل جدید فکر می کنم او یک سرباز است و نظر سرمربی جدید این خواهد بود. معیاری برای این موضوع

معاون ورزشی پرسپولیس درباره توافق با بازیکنان گفت: نسبت به نیم فصل شرایط بهتری داریم اما هنوز با بازیکنان به توافق نرسیده ایم. حدود 76-80 درصد مبلغ پرداخت شده است اما امیدواریم به زودی تسویه حساب انجام شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.