افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

عزم و ایمان آذربایجان در توسعه همکاری ها با ایران

  • کد خبر : 29876
عزم و ایمان آذربایجان در توسعه همکاری ها با ایران

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، روسای کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نشستی مشترک مذاکره کردند. در این دیدار شاهین مصطفی اف، رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان با تشکر از مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و هیات ایرانی برای گسترش روابط، […]

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، روسای کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نشستی مشترک مذاکره کردند.

در این دیدار شاهین مصطفی اف، رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان با تشکر از مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و هیات ایرانی برای گسترش روابط، گفت: منتظر توافق هستیم. دو کشور در زمینه های مختلف اقتصادی و نتیجه آن در آینده نزدیک.

وی تصریح کرد: آذربایجان معتقد به توسعه همکاری های پایدار و مستمر با ایران است و این خط سیاسی را دنبال می کند.

معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان بر عزم دو کشور برای اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و خواستار آغاز پروژه های لازم شد.

مصطفی اف با اشاره به فعالیت 2452 شرکت ایرانی در آذربایجان گفت: تکمیل پروژه های ارتباطی از جمله پل مرزی، گمرک، راه آهن و همکاری های فنی باعث ارتقای روابط دو کشور می شود.

لازم به ذکر است وزیر راه و شهرسازی پس از استقبال شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان، پیش از برگزاری نشست مشترک بر روی پل فلزی آستراچای در زمین صفر لبه از پل جدید در حال ساخت بازدید کرد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، استاندار گیلان، استاندار اردبیل، معاون وزیر امور خارجه، نمایندگان شرکت توسعه و ساخت زیربناهای حمل و نقل، راهداری و راهداری کشور حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی، مرزبانی و پایانه های مرزی، گمرک، رایزن اقتصادی ایران در جمهوری آذربایجان، نماینده مردم آستارا در شورای اسلامی و نمایندگانی از وزارت نیرو، وزارت نفت هستند. حضور به عنوان هیئت ایرانی در نشست روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان.

علاوه بر این، شاهین مصطفی اف، معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری آذربایجان و ایران، معاونان وزیر امور خارجه، وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل، وزیر انرژی، وزیر دفاع، معاون سازمان مدیریت منابع آب، قائم مقام کمیته دولتی گمرک جانشین فرمانده مرزبانی سازمان مرزبانی کشور، معاون شرکت بازیابی و مدیریت آب، معاون سازمان راهداری کشور، معاونت شرکت ( سوکار) و همچنین معاون شرکت (آزرانرژی) جمهوری آذربایجان نیز به عنوان هیاتی آذری در این نشست حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.