افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

آیا جدایی کنعانی ها از پرسپولیس بی خطر است؟

  • کد خبر : 298741
آیا جدایی کنعانی ها از پرسپولیس بی خطر است؟

مدافع پرسپولیس هیچ بندی در قراردادش برای فسخ قرارداد با این باشگاه ندارد. این در حالی است که شایعه جدایی احتمالی محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ملی پرسپولیس که به گفته مدیر برنامه هایش با پیشنهاد یک تیم قطری مواجه شده است، واکنش باشگاه پرسپولیس را در پی داشته است.مدافع پرسپولیس هیچ بندی در قراردادش […]

مدافع پرسپولیس هیچ بندی در قراردادش برای فسخ قرارداد با این باشگاه ندارد.

این در حالی است که شایعه جدایی احتمالی محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ملی پرسپولیس که به گفته مدیر برنامه هایش با پیشنهاد یک تیم قطری مواجه شده است، واکنش باشگاه پرسپولیس را در پی داشته است.
مدافع پرسپولیس هیچ بندی در قراردادش برای فسخ قرارداد با این باشگاه ندارد.

به گزارش مهر، پایان بیست و سومین دوره لیگ یک فوتبال کشور با قهرمانی پرسپولیس همراه بود و به همین دلیل این تیم همچنان با کسب 9 عنوان قهرمانی به عنوان پرافتخارترین باشگاه تاریخ لیگ اول شناخته می شود.

پرسپولیس با وجود قهرمانی، بار دیگر با مشکلات نقل و انتقالات باشگاهی مواجه شده است. اسمار ویرا، سرمربی برزیلی این تیم از ادامه همکاری خودداری کرد تا حالا به دنبال جایگزینی برای او باشند.

از سوی دیگر بحث تمدید قرارداد و حفظ بازیکنان فعلی نیز مطرح شده تا رضا درویش مدیرعامل باشگاه مذاکراتی برای تمدید قرارداد با بازیکنان مطرح این تیم داشته باشد.

این در حالی است که شایعه جدایی احتمالی محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ملی پرسپولیس که به گفته مدیر برنامه هایش با پیشنهاد یکی از تیم های قطری مواجه شده است، واکنش باشگاه پرسپولیس را برانگیخته است. .

نشان می دهد طبق قرارداد با پرسپولیس، کنعانی ها باید تا پایان فصل 1403-1404 در این تیم می ماندند تا به فعالیت خود ادامه دهند. کنعانی زادگان در عین حال این بند را به عنوان توافق اقتصادی در قرارداد خود ارائه کرده است که شامل حق فسخ مدافع ملی پوش ایرانی نمی شود، بنابراین او تحت هر شرایطی می تواند در پرسپولیس بماند.

منبع: نیو اندیش

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.