افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اعلام نظر پزشکی قانونی درباره سانحه بالگرد رئیس جمهور

  • کد خبر : 298680
اعلام نظر پزشکی قانونی درباره سانحه بالگرد رئیس جمهور

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: نظرات کارشناسان پزشکی قانونی در خصوص شهدای خدمت پس از بررسی به دستگاه قضایی ابلاغ شده است. عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در نشست خبری درباره بانک ژن گفت: ما بانک ژن را سرمایه بزرگی برای کشور می دانیم. ما به طور […]

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: نظرات کارشناسان پزشکی قانونی در خصوص شهدای خدمت پس از بررسی به دستگاه قضایی ابلاغ شده است.

عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در نشست خبری درباره بانک ژن گفت: ما بانک ژن را سرمایه بزرگی برای کشور می دانیم. ما به طور جدی در حال توسعه آن هستیم و در یک سال گذشته رشد 100 درصدی در زمینه پروفایل و نمونه برداری داشته ایم و این سفر به سرعت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در یک سال 40 مورد از عوامل مجرم شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: اجرای سامانه بانک ژن کشور در حفاظت از اطلاعات بانک ژن بسیار موثر است.

مسجدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهادت آیت الله رئیسی و همکارانش گفت: شعاری که سازمان نظام پزشکی در سال 1403 به عنوان منشور کاری خود برگزید ارتقای کیفی در همه ابعاد و خدمت به مردم عزیز است. سازمان پزشکی قانونی در سال آینده پیشرفت های همه جانبه ای در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما خود را مدیون مردم می دانیم و تلاشمان این است که بتوانیم با رعایت سرعت، خدمات علمی بیشتری به مردم ارائه کنیم.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین با اشاره به حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و تیم همراه خاطرنشان کرد: گزارش کارشناسان پزشکی قانونی از شهدای خدمت پس از بررسی ها به دستگاه قضایی گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته چندین بحران داشتیم، گفت: اولین بحران ما در سال جدید شهادت رئیس جمهور و همکارانش بود که مورد ارزیابی قرار گرفت و نظرات خود را به دستگاه قضایی اعلام کردیم.

وی افزود: همچنین در مسیر قم به کاشان واژگونی قطار داشتیم که 7 جسد زغال شده داشت و شناسایی آنها از طریق DNA انجام شد. همچنین آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود و حادثه حرم شاه چراغ در شیراز را داشتیم که توسط همکاران ما بررسی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.