افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

آسفالت خیابان ها با اعتبار 65 میلیارد در آستارا – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 298597
آسفالت خیابان ها با اعتبار 65 میلیارد در آستارا – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

یاشین کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر موضوع فاضلاب شهری را یکی از دغدغه های شهروندان آستارای دانست و اظهار داشت: پس از روی کار آمدن شورای جدید اقدامات ویژه ای در این راستا انجام شد. سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا تکمیل سیستم فاضلاب شهری را یکی از خواسته های شهروندان عنوان کرد و افزود: […]

یاشین کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر موضوع فاضلاب شهری را یکی از دغدغه های شهروندان آستارای دانست و اظهار داشت: پس از روی کار آمدن شورای جدید اقدامات ویژه ای در این راستا انجام شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا تکمیل سیستم فاضلاب شهری را یکی از خواسته های شهروندان عنوان کرد و افزود: شورای اسلامی شهر پیگیری های متعددی در این زمینه انجام و جلساتی را با مدیر و مدیرعامل برگزار کرد. کارشناسان . اداره آب و فاضلاب در این زمینه.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل شبکه فاضلاب شهر مهدی (عج)آه) و شهر عباس آباد یکی از خواسته های شورای اسلامی شهر آستارا بود، اظهار داشت: در این راستا فاضلاب بخشی از خیابان شهید مطهری، ملت شرقی، شهید رجایی، شهید باهنر و کوچه های اصلی فاز اول و دوم شهرداری مهدیآه(تا اتمام حوزه علمیه و در آینده نزدیک سکونتگاه مهدی)به) استفاده می شود.

کمالی از شهروندان خواست برای دریافت کد شعبه به اداره پست واقع در خیابان شهید رستمیان، روبروی اداره کتابخانه های عمومی مراجعه کنند.

بهره برداری از شبکه فاضلاب حکیم نظامی غرب به زودی اجرا می شود

وی در ادامه با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبار، اجرای سیستم فاضلاب خیابان حکیم نظامی غربی نیز آغاز می شود، افزود: مدیریت فاضلاب یکی از موضوعات مهم شهر آستارا است و بودجه کلانی را می طلبد و امیدوارم مسئولان ارشد این موضوع را پیگیری کنند. به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا با بیان اینکه در سال 1402 به زیباسازی شهر اهمیت ویژه ای داده شد، ادامه داد: در این راستا با دعوت از هنرمندان; دیوارهای شهر با نقاشی های زیبایی تزئین و تزیین شد و در برخی مناطق هنرمندان مناظر و جاذبه های طبیعی شهرمان را بر روی دیوارها نقاشی کردند.

وی به بهره برداری از بلوار شورا اشاره کرد و افزود: این بلوار اردیبهشت امسال به بهره برداری رسید که نقش موثری در کاهش ترافیک شهر دارد.

کمالی با اشاره به وصول سند مالکیت «حوض پریا» توسط شهرداری آستارا، این رویداد را ارزشمند دانست و افزود: در این فضا در سال 1404 اقداماتی از جمله ایجاد فضای سبز انجام می شود که همچنین انجام خواهد شد. مجهز به وسایل ورزشی که شهروندان و مسافران می توانند از آن لذت ببرند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مرزی آستارا در ادامه از تلاش ها و پیگیری های سازمان بازرسی و شهردار آستارا در دریافت عنوان ملکی برکه پریان تقدیر و تشکر کرد.

وی از واگذاری پروژه ساحل سفیر امید به بخش خصوصی خبر داد و بیان کرد: برای ساماندهی طرح شنا و تجهیز این طرح اقداماتی انجام شده و اقدامات دیگری نیز در حال انجام است.

کمالی هنگام بیان اینکه در این طرح ساحلی تماس گرفت شیندان نامد تاکنون برای 60 نفر شغل ایجاد کرده است، ادامه داد: در دوره ششم شورا و با پیگیری شورا و شهرداری که با دعوت از سرمایه گذار 2 هتل آستارا با نام انجام شد. شیندان برای ایجاد اشتغال برای 200 نفر ساخته شده است.

وی با اشاره به فولاد عباس آباد آستارا این تالاب را از مواهب خداوند دانست و گفت: شهرداری آستارا برنامه های خوبی برای ساماندهی و زیباسازی محوطه فولاد برای استفاده شهروندان و گردشگران داشت که متاسفانه مورد پذیرش قرار نگرفت.

احداث پارک جدید در مجاورت تالاب ماهیگیری شهرستان آستارا

سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا افزود: در این راستا جلسات متعددی در شورای اسلامی شهر با حضور مدیران و نمایندگان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، محیط زیست و سایر ادارات ذیربط برگزار شد. که نتیجه ای نداده است که امیدوارم مسئولان عالی شهرستان پیگیری ویژه ای داشته باشند تا فولاد عباس آباد به محلی برای جذب گردشگر و ایجاد زمینه اشتغال برای بیکاران تبدیل شود.

طرح ساحلی را اجرا کرد. فاخته وی سواحل دریای خزر را از دیگر اقدامات مثبت شهرداری در سال 1402 برشمرد و افزود: قولی که واحد ساخت و زیباسازی شهرداری آستارا به شورای اسلامی شهر داده است ساخت 2 ایستگاه راه آهن جدید است. ساحلی به نام طلوع و گوروب امسال در این ساحل ساخته می شود.

کمالی از احداث پارک جدید در جوار تالاب ماهیگیری شهرستان آستارا خبر داد و گفت: این پارک به منظور توسعه فضاهای تفریحی شهر و در راستای بهره مندی شهروندان و گردشگران احداث می شود و در آینده نزدیک شاهد آغاز ساخت آن باشیم.

وی به سیلاب شهریور ماه سال گذشته در شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: با دعوت از کارشناسان، اقدامات مثبتی برای ساماندهی سیلاب و جریان آب فصلی انجام شده و در این راستا خطوط لوله برای اجرای عملیات خریداری شده است که انشاالله ، برای جلوگیری از وقوع مجدد سیل و آسیب نرساندن به منازل شهروندان اجرا می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آستارا معابر و معابر روستاها را پاکسازی و آسفالت می کند. چلوندقره سو، کوته کهعباس آباد، ورمونی و هودول وی از اقدامات این شورا در سال 1402 به کنترل شورای اسلامی شهر اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال در شهرستان با برنامه ریزی هایی که انجام شد، مناطقی که مشکل آب های سطحی داشتند با جدول بندی و کانال کشی مشکل برطرف شد، افزود: از جمله مناطقی که مشکلات آب های سطحی آن برطرف شد شهید مطهری است. خیابان های شهید رجایی، فارابی، امام خمینی (ره)، رحمانی و …

کمالی افزود: در سایر نقاط شهر از جمله عباسیه، کشاورز و… کارگران واحد عمران شهرداری برای رفع مشکل آب های سطحی این مناطق تلاش می کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا با بیان اینکه شهرداری با تدوین چشم انداز 10 ساله کار خود را پیش می برد، اظهار داشت: با این برنامه انشاالله در آینده ای نه چندان دور مشکل آب های سطحی برطرف خواهد شد. کاملا حل شد در شهرستان حل شده و مشکلی در این زمینه شاهد نخواهیم بود.

وی افزود: این اقدام در دوره ششم شورای اسلامی انجام شد و جا دارد از زحمتکشان مجموعه شهرداری و همکارانم در شهرداری تشکر کنم.

کمالی با اشاره به اینکه شهرداری آستارا با بودجه اندک نسبت به شهرهای همجوار خوب و مثبت عمل کرده است، گفت: شهرداری با بودجه 175 میلیارد تومانی شهر را مدیریت می کند و این در حالی است که بودجه شهرداری آستارا انزلی برای مدیریت شهر و انجام کار است. 650 میلیارد تومان و این موضوع یعنی شهرداری آستارا پیشرفت کرده و عملکرد خوبی داشته است.

وی موضوع آسفالت را برشمرد و انتقاد از وضعیت جاده های آسفالته را حق شهروندی دانست و افزود: در سال 1402 در مناطقی که 25 تا 30 سال آسفالت نشده بود از جمله غلام مهله جاده ها آسفالت شد. عباس آباد، کوی نهانی، خلیل آباد، نظامی شناس غرب و… خاطرنشان کردند.

کمالی با بیان اینکه سال گذشته 35 میلیارد تومان برای آسفالت معابر و معابر شهرستان مرزی آستارا هزینه شد، علت تخریب و وضعیت جاده های آسفالته این شهرستان را برشمرد و گفت: 70 درصد رطوبت، مشکل پساب. ، بارندگی شدید و ورود کامیون ها به شهر از جمله عوامل تخریب آسفالت و وضعیت فعلی آسفالت خیابان ها و معابر است.

وی ادامه داد: با توجه به این موارد شهرداری آستارا با بودجه اندکی که برای احیای بلوار سفیر امید فالکه دارد، چندین بار از دریافت هرگونه مبلغ یا عوارضی از ارگانی با مصوبه شورا و درخواست شهرک خودداری می کند. خیر حتی مرز گمرکی نیز با بتن آرمه ساخته شده و اکنون اقداماتی در این زمینه در حال انجام است.

کمالی از آغاز روکش آسفالت معابر شهرستان آستارا خبر داد و گفت: موضوع آسفالت مردم را آزرده و نگران کرده است و تمام تلاش ما در شهرداری این است که مشکلات را حل کنیم تا مردم از ما رضایت کامل داشته باشند. .

سخنگوی شورای اسلامی شهر مرزی آستارا با بیان اینکه فصل عمرانی شهرداری آغاز شده و برای روکش آسفالت معابر اصلی شهر نزدیک به 65 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: طرح های عمرانی شهرداری لغو شده است. و کل برنامه شهرداری و شورای شهر در فصل ساخت و ساز این است که وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهر را بهبود می بخشیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

کمالی ادامه داد: آسفالت خیابان های اصلی شهر مانند شهید مطهری، امام خمینی (ره)، پلازا. خیرسفیر امید، بلوار خرمشهر، خیابان اسکله و … آنها در برنامه هستند و برخی از آنها نیز روکش آسفالت آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.