افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

مانتو محرم اصول خاص خودش را دارد/ این نوع پوشش هم جذاب است، هم متفاوت و هم زنانه

  • کد خبر : 298504
مانتو محرم اصول خاص خودش را دارد/ این نوع پوشش هم جذاب است، هم متفاوت و هم زنانه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- ماه محرم نزدیک است و ما ایرانی ها هر سال بر اساس آداب و رسوم خود لباس مشکی عزا می پوشیم. در واقع، به جز رنگی که همه می دانیم باید مشکی باشد، نحوه استایل شما و ترکیب لباس هایی که می توانید بپوشید نیز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- ماه محرم نزدیک است و ما ایرانی ها هر سال بر اساس آداب و رسوم خود لباس مشکی عزا می پوشیم. در واقع، به جز رنگی که همه می دانیم باید مشکی باشد، نحوه استایل شما و ترکیب لباس هایی که می توانید بپوشید نیز بسیار مهم است. زیرا خانم ها برای داشتن یک استایل کامل برای هر مکانی لباس های بیشتری دارند، از یک پیاده روی ساده در خیابان گرفته تا مجالس و تشییع جنازه و عروسی. چه مفهومی داره؟ یعنی مثلاً یک زن باید اقلام لباسی مانند مانتو، شلوار، شال و روسری، کیف و کفش و حتی لوازم جانبی و لوازم آرایش را در نظر بگیرد. اگرچه یک مرد فقط به پیراهن، شلوار و کفش نیاز دارد، اما اگر این سه مورد را به درستی انتخاب کند استایل او کامل می شود. بسیاری از خانم ها وقتی می خواهند برای محرم لباسی تهیه کنند، نمی دانند چه لباسی بپوشند که زیبا و شیک و مناسب و به دور از شایعه و حدیث باشد. بدون شک حتی مانتو محجبه نیز اصول خاص خود را دارد که در این مطلب قصد داریم با آن ها آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

زنان در ماه محرم چه بپوشیم؟

همیشه این بوده و هست که خانم ها در انتخاب لباس و استایل سختگیرتر از آقایان هستند. به همین دلیل انتخاب ست لباس محرم برایشان کمی سخت به نظر می رسد. اگر شما هم اینطور هستید باید به شما بگوییم که در اولین قدم خرید یک مانتو عبایی بلند و زیبا را در لیست خرید خود قرار دهید و آن را در اولویت قرار دهید. مانتوهای سبک عبای به دلیل استایل گشاد و آزاد و همچنین بلندی که دارند می توانند انتخابی خاص برای ماه محرم به شمار آیند. برای ایجاد استایلی موقر، سنگین و زیبا برای ماه محرم باید نکاتی را در انتخاب لباس رعایت کرد.

با کت مشکی چه می آید؟

بهترین و شیک ترین مانتو برای ماه محرم.

در انتخاب مانتو بهتر است به دنبال شنل های گشاد و روان باشید، زیرا از نظر شکل می توانند به خوبی جا بیفتند و برای مجالس عزاداری گزینه مناسب تری هستند. البته می توانید کت های کوتاه تری را با شلوار کیف بپوشید و ظاهر زیبایی داشته باشید. از قبل می دانید که انتخاب رنگ تیره عامل اصلی پوشش شماست و می توانید از مانتوهای مشکی هم استفاده کنید زیرا این سبک از مانتوها در تیره ترین رنگ جذابیت زیادی دارد و می تواند مناسب و شیک باشد. البته مشکی پر ریون مناسب ترین گزینه در مقایسه با مشکی بلوند است.

_نیرا_ کاغذ، کت، مانتو، کت، جلیقه_ در...

نکته مهم در انتخاب مانتو برای ماه محرم این است که مانتوها باید ساده باشند و از مانتوهای خیلی زیبا یا طرح دار برای داشتن ظاهری شکیل پرهیز کنید. مینیمالیست بودن در این زمینه می تواند بسیار جذاب تر از لباس پوشیدن بیش از حد باشد. البته اگر خانم بزرگتری هستید می توانید با عناصری مانند سنگ دوزی، بدلیجات یا هر نوع دکوراسیون دیگری به خودتان کمک کنید و مانتو خود را کمی طراحی کنید. انتخاب مدل مانتو کاملا به سلیقه شما بستگی دارد اما مانتوهای عبایی علاوه بر اینکه جزو ترندهای امسال هستند، تمامی فاکتورهای یک مانتو مناسب برای ماه محرم را نیز در خود دارند.

مزون مانتو بهار ♡ استایل _ امشب با ست اومدم...

انتخاب چند شلوار عالی برای استایل محرم.

برای انتخاب شلوار باید به مدل و قد کت خود نیز توجه کنید. به عنوان مثال، اگر قد کت یا پیراهن مشکی شما کوتاه است، می توانید با شلوارهای گشاد یا صاف به خودتان کمک کنید. جوراب شلواری یا ساق شلواری با کت های خیلی بلند بپوشید. فراموش نکنید که دامن در استایل محرم جایی ندارد و می تواند ظاهر شما را سبک جلوه دهد. مخصوصاً اگر بخواهید به مکان هایی مانند مسجد، مسجد و حسینیه بروید و روی زمین بنشینید، چون دامن آن خیلی تنگ است، شما را آزار می دهد و چندان جذاب به نظر نمی رسد.

68746

آیا در ماه محرم حجاب داشته باشم یا خیر؟

خب، بیشتر زنان جوان محجبه برای داشتن ظاهری مرموز، چادر می پوشند. اگر سر خود را نپوشانید اجباری نیست. پوشیدن چادر مشکلات خاص خود را دارد که اغلب خانم های چادری از آن آگاه هستند. بنابراین خانم هایی که چادر نمی پوشند معمولا در انتخاب چادر با چالش های زیادی مواجه می شوند و باید دائما چادر خود را جمع و جور کنند. اما اگر همیشه از چادر استفاده می کنید، می توانید یک پیراهن و شلوار ساده اما شیک زیر چادر بپوشید تا زمانی که می خواهید چادر را در بیاورید، یک کت و شلوار خوش لباس بپوشید. بدون شک، برای مثال، پوشیدن عبایی زیر چادر نیمه وارونه می تواند بسیار دردناک باشد.

687464



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.