افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

ترکیب فرش با پرده / یکی روی زمین و یکی در هوا، اما اگر با هم مخلوط نشوند زمین و زمان به هم می ریزد.

  • کد خبر : 298452
ترکیب فرش با پرده / یکی روی زمین و یکی در هوا، اما اگر با هم مخلوط نشوند زمین و زمان به هم می ریزد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- زیبایی دکوراسیون امروزه یکی از دغدغه های اصلی خانم هاست، چرا که در آخر روز هر چه دکوراسیون باشد به خانم های خانه نسبت داده می شود و کمتر کسی قدم مردانه در این زمینه. و حق دارند چون به نوعی می توان آن ها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- زیبایی دکوراسیون امروزه یکی از دغدغه های اصلی خانم هاست، چرا که در آخر روز هر چه دکوراسیون باشد به خانم های خانه نسبت داده می شود و کمتر کسی قدم مردانه در این زمینه. و حق دارند چون به نوعی می توان آن ها را بانو نامید، سرپرست خانواده محسوب می شوند و از کوچک ترین شی تا بزرگ ترین آن ها می دانند به کجا بروند. در این مقاله می خواهیم در مورد یک عنصر بزرگ که همان فرش است صحبت کنیم زیرا ترکیب فرش با دکوراسیون یکی از مواردی است که توجه ویژه به آن ضروری است چرا که گفتیم این وسیله است. در زمره لوازم بزرگ به حساب می آید، به همین دلیل توجه زیادی را به خود جلب می کند، بنابراین باید با سایر عناصر دکوراسیون ترکیب شود.

اما یک مشکل وجود دارد که بسیاری از افراد فرش را با عناصر بزرگی که شبیه خودشان هستند ترکیب می کنند، به عنوان مثال اکثر ما به دنبال اصول ترکیب فرش با مبل هستیم، زیرا این دو عنصر در کنار هم در فضا بسیار به چشم می خورند هر دو روی زمین می‌نشینند، بنابراین بسیار مهم است که در این قسمت‌ها گزینه‌هایی داشته باشید که یکدیگر را بیان کنند و در کنار هم به زیبایی بدرخشند. حال در این مقاله می خواهیم در مورد نحوه ترکیب فرش و پرده با شما صحبت کنیم چرا که ترکیب آن ها می تواند زیبایی فوق العاده و منحصر به فردی به فضا ببخشد پس در ادامه با ما همراه باشید.

فرش و پرده همرنگ.

خب پرده ها و موکت ها می توانند رنگ های مختلفی در خانه داشته باشند و در این زمینه قوانینی برای ترکیب آنها وجود ندارد اما یک سری دستورات برای این منظور وجود دارد که با رعایت آنها می توان به نتیجه دلخواه رسید. ما به دنبال داشتن یک دکوراسیون زیبا و مدرن هستیم. در ضمن ابتدا باید فرش را در نظر بگیرید و از آن الهام بگیرید، زیرا طبیعتاً ابتدا فرش و سپس پرده خریداری می شود، بنابراین می توانید از رنگ فرش به رنگ پرده ها و همچنین رنگ فرش ها فکر کنید. از آنجایی که فرش انواع مختلفی دارد، کلاسیک و چند رنگ یا مدرن و تک رنگ، می توانید رنگ پرده را با یکی از رنگ های فرش ترکیب کنید و از آن رنگ برای رنگ پرده استفاده کنید. و به این ترتیب این دو عنصر را به یکدیگر متصل می کنند.

پرده های هماهنگ با فرش.

با توجه به جنس پارچه پرده، فرش را با پرده هماهنگ کنید.

پرده ها مواد مختلفی دارند، بنابراین پارچه های آنها می تواند متفاوت باشد و البته این پارچه ها ویژگی های خاص خود را دارند، بنابراین می توانید آنها را با پرده هایی که با فرش و پرده ها هماهنگ هستند ترکیب کنید.

بنابراین، اگر فرش نخی یا پشمی دارید، آن ها را با پرده های نخی ترکیب کنید که فرش را بیش از پیش برجسته می کند و می تواند احساس صمیمیت را در فضا ایجاد کند.

اگر فضای شما بزرگ و سقف بلند است، می‌توانید پرده‌های مخملی را انتخاب کنید که به خوبی با فرش ایرانی یا هر فرش روشن دیگری هماهنگی داشته باشد و فضایی مجلل ایجاد کند.

این را هم در نظر بگیرید که آن پرده هایی که پشمی هستند برای آب و هوای سرد و مناطقی که این شرایط را دارند گزینه بسیار بهتر و کاربردی هستند. پرده های شفاف و نازک می توانند گرمای بیشتری را به خانه منتقل کنند و حس خوبی در فضا ایجاد کنند.

پرده های هماهنگ با فرش.

فرش را با توجه به اندازه پرده با پرده هماهنگ کنید.

از نظر اندازه، سه نوع پرده وجود دارد: آنهایی که روی زمین می نشینند، آنهایی که کف را خیلی محکم لمس می کنند یا آنهایی که تا آستانه پنجره می رسند، مثلاً اگر فرش ایرانی بزرگ یا ضخیم دارید. و فرش پشمی، می‌توانید پرده‌هایی را انتخاب کنید که کف را لمس می‌کنند و جلوه‌ای پر زرق و برق به فضا می‌دهند، یا اگر سایز فرش کوچک است، پرده‌های کوتاهی که فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند، گزینه بهتری برای شما هستند.

پرده های هماهنگ با فرش.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.